• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

نقش معصومه ابتکار در انتصاب رضا شجیع در منطقه آزاد کیش چیست؟

  • کد خبر : 24723
  • 23 فروردین 1401 - 20:35
نقش معصومه ابتکار در انتصاب رضا شجیع در منطقه آزاد کیش چیست؟

هنوز ۲۴ ساعت از سخنرانی آیت اله سید ابراهیم رئیسی و بیان این جمله که: “دولت به همه احترام می‌گذارد اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند” نگذشته که یک انتصاب عجیب در منطقه آزاد کیش خبرساز شد.

به گزارش کیشوندنیوز، هنوز ۲۴ ساعت از سخنرانی آیت اله سید ابراهیم رئیسی و بیان این جمله که: “دولت به همه احترام می‌گذارد اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند” نگذشته که یک انتصاب عجیب در منطقه آزاد کیش خبرساز شد.

گویا برخلاف گفته‌های آقای رئیسی، قضیه در سازمان منطقه آزاد کیش فرق می‌کند و بعد از رفتن نوایی لواسانی و ورود مهدی کشاورز، مدیرعامل جدید سازمان قصد دارد با محافظه‌کاری نظر همه گروه‌ها و احزاب را به هر طریقی جذب کند.

بدین ترتیب در انتصابی از سوی کشاورز، رضا شجیع به سمت مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و در قلب این سازمان منصوب می شود.

رضا شجیع از نیروهای وابسته به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت روحانی است و طی سال‌های گذشته در این وزارتخانه چندین سمت داشته است.

نامبرده در سال ۹۴ به‌عنوان سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان منصوب می‌شود و طی مراسمی با حضور معصومه ابتکار فرد معلوم الحال جریان اصلاحات و رئیس وقت سازمان حفاظت محیط زیست حکم وی اعطا می‌شود.

لازم است دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در انتصاب‌های سازمان منطقه آزاد کیش نظارت بیشتری داشته باشد و آگاه باشند که جریانی که خسارات جبران ناپذیری به پیکره کشورمان وارد کرده، با تغییر شمایل و دیدگاه قصد ورود به دولت مردمی آقای رئیسی را دارند.

قطعاً نتیجه این انتصاب‌ها جز ادامه ویرانی ۸ سال گذشته چیزی نخواهد بود و موضوع مشهود در انتصاب‌هاب اخیر، بی‌توجهی به‌ بومی گزینی است که خلاف راهنمایی‌های اخیر صورت گرفته توسط دلسوزان منطقه آزاد کیش می‌باشد.

شایعاتی مبنی بر وابستگی یکی دیگر از انتصاب‌های اخیر در منطقه آزاد کیش به جریان زیان بار دولت قبل به گوش می‌رسد که به‌زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24723
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.