• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کلاهبرداری از کیشوندان به نام سازمان‌های دولتی

  • کد خبر : 24703
  • 23 فروردین 1401 - 10:56
کلاهبرداری از کیشوندان به نام سازمان‌های دولتی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به کلیه کاربران فضای مجازی هشدار داد: هیچ سازمان و نهاد دولتی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با شما تماس نمی‌گیرد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرگرد ” محسن بابایی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: همان گونه که بارها هشدار داده شده است هیچ سازمان و نهاد رسمی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با شما تماس نمی‌گیرد، حتما به پیامک‌هایی که برای شما ارسال می‌شود دقت کنید و به هیچ عنوان از قبول درخواست تلفنی افراد ناشناس مبنی بر انجام هرگونه عملیات بانکی از جمله انتقال وجه، ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و کد فعالسازی نرم افزارهای بانکی به بهانه برنده شدن در مسابقه و یا قرعه کشی های رادیویی و تلویزیونی خودداری نمایید.

وی افزود: شهروندان عزیز به خاطر داشته باشند کلاهبرداران همواره از غفلت شما و با انجام ترفندهای فریبانه سعی می کنند در رده اول اطمینان شما را از واقعی بودن تماس جلب کرده و برای دست یابی به اهداف مجرمانه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش بیان کرد: در صورت دریافت هر گونه تماس های مشکوک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی های تلویزیونی و رادیویی، ضمن خودداری از ارائه هر گونه اطلاعات بانکی، سریعا موضوع را به پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24703
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.