• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ایران و قطر ۶ سند همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 24693
  • 22 فروردین 1401 - 15:56
ایران و قطر ۶ سند همکاری امضا کردند

جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر در راستای توسعه همکاری ها در حوزه حمل و نقل هوایی و جام جهانی ۶ سند و توافقنامه امضا کردند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، آیین امضای این توافقنامه روز دوشنبه با حضور  رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات  قطر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.
این اسناد شامل سند فارسی توافق نامه امضا شده در سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به قطر، سه سند توسعه همکاری های مشترک بین ایران و قطر در حوزه های حمل و نقل هوایی و یک سند همکاری حمل و نقل دریایی، و صورتجلسه مفاد همکاری های مشترک در پشتیبانی از جام جهانی قطر است.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر امضاکنندگان سند فارسی و صورتجلسه همکاری های مشترک در پشتیبانی از جام جهانی بودند.

سه سند همکاری حمل و نقل هوایی توسط رییس سازمان هواپیمایی ۲ کشور و سند همکاری در خصوص همکاری های حمل و نقل دریایی نیز توسط روسای سازمان های بنادر ۲ کشور به امضا رسید.

جزیره کیش از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه میزبان وزیران راه ۲ کشور ایران و قطر است که مذاکرات مربوط به امضای این توافقنامه ها عصر روز گذشته در یک جلسه نهایی شد و در خصوص همکاری های مناطق آزاد مذاکراتی نیز انجام شده که در سفرهای آتی مسوولان قطر به ایران امضا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24693
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.