• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

وزیر راه: پیش بینی سفر ۵۰۰ هزار ایرانی برای تماشای جام جهانی/ بدنبال جذب گردشگران جام جهانی به کیش و ایران هستیم

  • کد خبر : 24682
  • 21 فروردین 1401 - 15:50
وزیر راه: پیش بینی سفر ۵۰۰ هزار ایرانی برای تماشای جام جهانی/ بدنبال جذب گردشگران جام جهانی به کیش و ایران هستیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش بینی سفر ۵۰۰ هزار ایرانی برای تماشای جام جهانی به قطر را داریم و بسترهای لازم برای این منظور را فراهم و نیز بدنبال جذب گردشگران جام جهانی به ایران و کیش هستیم.

به گزارش کیشوندنیوز، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که از روز گذشته برای برنامه ریزی به منظور نقش آفرینی جزیره کیش در جام جهانی قطر و میزبانی از همتای قطری خود در سفر به جزیره کیش حضور دارد، اظهار کرد: در سفر آقای رییس جمهور به قطر، مشارکت ایران در جام جهانی بخصوص از طریق جزیره کیش مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: امروز در جلسه‌ای که با ورود وزیر حمل و نقل قطر به کیش داشتیم و نیز در جلساتی که بعد از ظهر امروز داریم، بناست تا در حوزه حمل و نقل هوایی و دریایی و برنامه‌ریزی برای مسافران ایرانی متقاضی تماشای جام جهانی برنامه ریزی داشته باشیم و نیز بتوانیم برای آن دسته از مسافرانی که از دیگر نقاط کشور برای جام جهانی به قطر می‌آیند بتوانند از زیرساختهای جزیره کیش و در شهرهای دیگر ایران و بنادر ایران استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین عنوان کرد: فردا نیز وزیر حمل و نقل قطر بازدیدی از امکانات جزیره کیش خواهد داشت.

قاسمی ادامه داد: استانداران مرزی و آبی کشور نیز در این سفر همراه بنده هستند و وزارت گردشگری و ورزش و منطقه آزاد کیش نیز در این حوزه پای کار هستند و بحث‌های مرتبط با جام جهانی را مورد بررسی و هماهنگی قرار خواهیم داد.

بر شمار پروازها میان ایران و قطر می‌افزاییم/ اکنون ۳۶ پرواز هفتگی داریم

وی در مورد حمل و نقل هوایی مسافران به قطر از کیش و دیگر نقاط کشور نیز بیان داشت: فاصله جزیره کیش تا قطر فاصله بسیار نزدیکی است و ما این امکان برایمان فراهم است و ما هفته‌ای ۳۶ پرواز میان ایران وقطر داریم و بنا داریم هر دو طرف بر تعداد پروازها نیز بیافزاییم و تا آبان‌ماه بر شمار پروازها خواهیم افزود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فاصله چند روزه میان مسابقات نیز عنوان کرد: قطعا مسافران و تیم‌ها تمایل خواهند داشت تا در این فاصله به مناطق مختلفی سفر کنند.

قاسمی درباره جزییات توافق‌های ایران و قطر در حوزه حمل و نقل نیز گفت: پیش بینی تمایل به سفر حدود ۵۰۰ هزار ایرانی به قطر برای تماشای جام جهانی را داریم که حتما انجام خواهد شد و نیز بدنبال این هستیم که مسافران خارجی از کشورهای مختلف سری به مراکز تاریخی و سیاحتی ایران نیز بزنند ما در حال فراهم ساختن این زمینه‌ها در حوزه دریایی و هوایی هستیم./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24682
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.