• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رشد ۷۴ درصدی اقامت گردشگران در کمپ های اسکان نوروزی کیش

  • کد خبر : 24653
  • 17 فروردین 1401 - 12:52
رشد ۷۴ درصدی اقامت گردشگران در کمپ های اسکان نوروزی کیش

روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش اعلام کرد: اقامت گردشگران در کمپ های اسکان نوروزی کیش با ۴۹ هزار نفر شب اقامت نسبت به مدت مشابه نوروز ۱۳۹۸ حدود ۷۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش کیشوندنیوز، روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در گزارشی اعلام کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۴۹ هزار نفر شب اقامت در کمپ های اسکان کیش ثبت شده است که نسبت به آمار ۲۸ هزار نفری نوروز ۱۳۹۸ بیش از ۷۴ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ کمپ های اسکان مصلی پذیرای خانواده ها ، زمین چمن شماره یک ویژه گردشگران مجرد، و مدارس مولوی ، کوثر و ابن سینا ویژه جانبازان و ایثارگران بود.

این روابط عمومی در گزارش خود یادآور شد: همچنین در این ایام نمایشگاه بین المللی کیش و سالن چند منظوره به عنوان کمپ بحران در نظر گرفته شده بود.

در این گزارش تاکید شد: ارتقاء خدمات در کمپ های چادری از جمله پاسخگویی ۲۴ ساعته در پذیرش، نظافت محیط اطراف چادرها،  افزایش سرویس های بهداشتی و حمام، تامین غرفه های فروش مواد غذایی و رستوران و تاسیس نمازخانه مجهز به اسپیلت ، رضایتمندی گردشگران نوروزی را از اقامت در کمپ های اسکان به همراه داشت.

روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش  در گزارش خود افزود: همچنین امسال برای اولین بار و با هدف افزایش رفاه جانبازان و ایثارگران شمار کمپ های ویژه این گردشگران به سه کمپ افزایش یافت که در مدت تعطیلات نوروز ۲هزار و ۱۹۶ ایثارگر و جانباز با استفاده از ۴۳۱ چادر در کمپ های اسکان کیش اقامت داشتند که نسبت به نوروز ۹۸ دوبرابر شده است.

این روابط عمومی افزود: در نیمه تعطیلات نوروزی و در پی استقبال گردشگران از کمپ های اسکان، آمار مسافران مستقر در این کمپ ها روزانه از مرز ۶ هزار نفر گذشت در حالیکه در دوره های مشابه قبل بیشترین آمار مسافران مستقر در هر روز حدود سه هزار نفر بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24653
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.