• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مشکلی در آبرسانی به مناطق مختلف کیش وجود ندارد/ در مصرف آب صرفه‌جویی کنید

  • کد خبر : 24613
  • 08 فروردین 1401 - 22:50
مشکلی در آبرسانی به مناطق مختلف کیش وجود ندارد/ در مصرف آب صرفه‌جویی کنید

روابط عمومی شرکت آب و‌ برق کیش اعلام کرد که با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده، هیچ مشترکی طی روزهای اخیر بی‌آب نبوده و کار آبرسانی از شبکه یا طرق دیگر به مشترکین صورت گرفته است.

به‌گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، با وجود حضور یکباره مسافران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در جزیره کیش، توزیع آب شرب شهری در اکثر مناطق جزیره بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شد ولی این افزایش جمعیت در برخی نقاط امر آبرسانی را با مشکل مواجه کرد.

با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده، هیچ مشترکی طی روزهای اخیر بی‌آب نبوده و کار آبرسانی از شبکه یا طرق دیگر به مشترکین صورت گرفته است.

برخی مشترکین نیز به‌صورت موردی اعلام بی‌آبی مطلق کرده‌اند که با بررسی کارشناسان مشخص شد بی آبی ناشی از مشکل تأسیسات داخلی، ترکیدگی در محل، گرفتگی لوله بر اثر ریشه درختان، یا قرار دادن پمپ قبل از منبع در همسایه‌های مجاور و موارد معمول هر شبکه‌ای است.

به طور مثال در فاز ۷ صدف امروز مشترکین بدون هیچگونه مشکلی آبگیری کردند و موارد مطرح شده در فضای مجازی مربوط به مشکل تأسیسات داخلی بود که بر عهده شرکت آب و برق کیش نمی‌باشد.

مجدداً تأکید می‌کنیم که علیرغم آبگیری تمام مشترکین در طول روز، رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در این ایام ضروری است.

همچنین کیشوندان و گردشگران گرامی می‌توانند مشکلات، سوالات و گزارشات بدمصرفی و هدر رفت آب را ۲۴ ساعته با شماره‌های ۱۲۲ و ۴۴۴۲۴۳۴۳ در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24613
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.