• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آمار گردشگران نوروزی کیش از مرز ۱۳۰هزار نفر گذشت

  • کد خبر : 24599
  • 06 فروردین 1401 - 11:14
آمار گردشگران نوروزی کیش از مرز ۱۳۰هزار نفر گذشت

رئیس کمیته مدیریت بحران ستاد تسهیلات نوروزی کیش از حضور بالغ بر ۱۳۰ هزارگردشگر از ۲۵اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ درکیش خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدارآریا، سعیدپورزادی با اشاره به اینکه از دو روز گذشته اطلاع رسانی مبنی بر وجود باد و عدم حرکت شناور ها بین بنادر آفتاب، چارک و کیش از ازدحام خودروها در بندر کیش برای خروج از جزیره خبرداد و افزود: خروج خودروها با نظم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه خودروهای مسافری که قصد ورود به جزیره را دارند تنها تا ساعت ۲۴ امشب فرصت پذیرش دارند افزود: پذیرش مسافران بدون خودروتا ساعت ۲۴ روز ۶ فروردین انجام می شود.

پورزادی افزود: با برنامه ریز های صورت گرفته از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۰ هزارگردشگر به جزیره کیش وارد شده اند که از این تعداد حدود ۷۰ هزار گردشگر از مسیر هوایی و بالغ بر ۶۰ هزار نفر از مسیر دریایی به کیش سفر کرده اند.

وی با اشاره به ورود بیش از ۱۲ هزار خودرو به جزیره کیش از تاریخ ۲۵ اسفند ماه از بنادر چارک و آفتاب تاکید کرد: تعداد ۴ هزار خودرو به سرزمین اصلی بازگشته اند و در این راستا امروز از ابتدای صبح تا کنون حدود ۱۲۰۰ خودرو ترخیص شده اند.

رئیس  کمیته مدیریت بحران ستاد تسهیلات نوروزی کیش خاطر نشان کرد: ۱۷ لندینگرافت هر یک ساعت یکبار عملیات جابجایی خودرو‌های مسافران نوروزی را ۲۴ ساعته برعهده دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24599
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.