• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بیش از ۹۰ درصد هتل های کیش اشغال شد

  • کد خبر : 24578
  • 29 اسفند 1400 - 11:21
بیش از ۹۰ درصد هتل های کیش اشغال شد

رییس جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: هم اکنون با بهبود وضعیت همه گیری کرونا و آغاز سفرهای نوروزی بیش از ۹۰ درصد ظرفیت پذیرش هتل های این جزیره اشغال شد.

به گزارش کیشوندنیوز، مسیح اله صفا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز سفرهای نروزی بعد از بهبود وضعیت کرونایی با همکاری ستاد نوروزی کیش برای پذیرایی از مسافران ۱۹ هزار تخت در هتل های جزیره آماده شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون سطح اشغال این تخت ها به بیش از ۹۰ درصد رسیده که با توجه به امار رزرو پیش بینی می شود این آمار در روزهای اول نوروز به مرز ۱۰۰ درصد برسد.

رییس جامعه هتلداران جزیره کیش یادآور شد: اعضای این جامعه علی رغم افزایش پذیرش گردشگران، کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده اند و بازرسان جامعه نظارت های خود را از هتل ها تشدید کرده اند.

وی افزود: تمام هتلداران جزیره کیش به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی را برای حفظ سلامتی گردشگران مقدم بر پذیرش مسافر می دانند.

رییس جامعه هتلداران کیش یادآور شد: گندزدایی و ضدعفونی مرتب اتاق های هتل ها پس از خروج مسافران در اولویت هتل های کیش بوده و از مسافران نیز درخواست می شود حتما هنگام سفر به این جزیره به ویژه حضور در هتل ها از ماسک استفاده کنند.

صفا با بیان اینکه واحدهای مسکونی در کیش مجوز پذیرش مسافر را ندارند، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش موافقت دادستان عمومی و انقلاب کیش را برای ساماندهی واحدهای مسکونی اجاره‌ای کیش دریافت کرده است.

وی افزود: سامانه تلفنی ۱۳۳ برای دریافت گزارش‌های مردمی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هتل‌های کیش راه اندازی شده است.

جزیره کیش ۵۰ هتل فعال دارد که شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است؛ جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و حدود ۵۰ نفر در آن ساکن هستند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24578
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.