• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تبریک امام جمعه برای انتصاب کشاورز/ آینده روشنی برای کیش می بینم

  • کد خبر : 24570
  • 28 اسفند 1400 - 12:17
تبریک امام جمعه برای انتصاب کشاورز/ آینده روشنی برای کیش می بینم

امام جمعه کیش ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با این مدیریت جدید آینده روشنی را برای جزیره می‌بینم، نکته‌ای که باید بدان توجه شود استفاده از نیروهای بومی و مدیران پر توان بومی جزیره است.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت‌ابن‌الحسن(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان گفت: سربازان گمنام امام زمان که نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار در کشور دارند، بسیاری از مشکلات امنیتی به دست این عزیزان حل می‌شود، اگر آنها نبودند معلوم نبود وضع امنیتی کشور به چه شکلی بود، به سهم خودم از اداره اطلاعات جزیره تشکر را دارم و تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به جواب موشکی سپاه پاسداران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیزمی گفت: یکی از مسائل مهم کشور ضربات پیاپی بر پیکره فرسوده رژیم صهیونیزمی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، پس از آنکه دو تن از مدافعان حرم را در سوریه به شهادت رساندند، سپاه اعلام کرد که رژیم صهیونیزمی تاوان این کار را خواهد داد و این همان حرف مقام معظم رهبری است که گفت دوران بزن در رو گذشته است.

امام جمعه کیش ادامه داد: سپاه پاسداران بعد از گذشت ۵ روز اولین ضربه محکم را به پیکر دشمن صهیونیزمی زد و ۱۰ موشک نقطه زن را به سمت پایگاه آنها شلیک کرد.

وی اظهار داشت: حملات موشکی سپاه، حملات بسیار مهمی بود، سپاه به جایی حمله کرد که سیستم ضد موشکی آمریکا در آنجا مستقر بود اما نتوانستند جلوگیری کنند، و نکته دیگر استفاده از موشک‌های ایرانی از خود ایران بود، که به سمت آنها شلیک شد.

حسن زاده تأکید داشت: به هرگونه حمله دشمنان حتما جواب خواهیم داد، در این ۴۸ ساعت علاوه بر ضربه کاری که به دشمن وارد شد، تیم خرابکاری در فردو شناسایی و منهدم شدند، حملات بی نظیر سایبری به مراکز حساس رژیم صهیونیزمی انجام شد و باید بدانند که دنیا با عبور از پیچ تارخی تغییر کرده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام باستانی نوروز اظهار داشت: ما نوروزی که به ارزش‌هایی همچون دید و بازدید، نظافت و پاکیزگی و … را قبول داریم، اما نوروزی که از کاخ سفید و آمریکا صادر شود را قبول‌نداریم و خرافی است.

امام جمعه کیش در ادامه ضمن تسلیت رحلت آیت‌اله علوی گرگانی از مراجع عالیقدر اسلام گفت: حدود ۶۰ اثر جزو تألیفات این مرد بزرگ است، ایشان یک مرجع انقلابی بود، درود خدا بر این مرد بزرگ باد.

وی در پایان گفت: انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش را تبریک می‌گویم، با این مدیریت جدید آینده روشنی را برای جزیره می‌بینم، نکته‌ای که باید بدان توجه شود استفاده از نیروهای بومی و مدیران پر توان بومی جزیره است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24570
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.