• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ارائه مواد غذایی طبیعی توسط دانشجویان در نمایشگاه هفته سبز

  • کد خبر : 2423
  • 08 دی 1395 - 20:06
ارائه مواد غذایی طبیعی توسط دانشجویان در نمایشگاه هفته سبز

تعدادی از دانشجویان رشته های گردشگری و هتلداری دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش مواد غذایی طبیعی و ارگانیک را در دومین نمایشگاه بین المللی هفته سبز ارائه کردند

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از ایرنا ، این دانشجویان علاوه بر ارائه مواد غذایی ارگانیک و طبیعی با استفاده از انواع سبزیجات که با هدف ارتقا سلامت افراد و بهبود سبک زندگی افراد تهیه شده است دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در دومین نمایشگاه بین المللی هفته سبز در معرض نمایش قرار داده اند.
ارزیابی رستوران های جزیره کیش ؛ هتل های ۲ تا ۵ ستاره ، کلوپ های دریایی و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری از جمله پژوهش های انجام شده ای است که در این نمایشگاه ارائه شده است .
در این پژوهش به بررسی وضعیت خدمات دهی و سطح کیفیت خدمات در هتل ها ، رستوران ها و کلوپ ها پرداخته شده است .
کارگاه آموزش راهنمای تور و اهمیت آن بر گردشگری سبز و صنعت گردشگری از جمله برنامه هایی است که در این غرفه در مدت زمان برپایی نمایشگاه برگزار می شود.
غذای ارگانیک یا طبیعی، به غذایی گفته می‌شود که بدون دخالت یا بدون مصرف آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی تولید شده باشد.
دومین نمایشگاه بین المللی هفته سبز با حضور ۸۰ شرکت داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی سه شنبه شب در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.
معرفی امکانات ،توانمندی ها ،اهداف و برنامه های بخش کشاورزی ،باغداری ،باغبانی ،دامداری و منابع طبیعی ،معرفی تولیدات کشاورزی ارگانیک انواع بذر خاک و کود ،گسترش فرهنگ طبیعت گردی و گردشگری و استفاده بهینه از اوقات فراغت، معرفی صنایع سبز در حوزه نفت و گازو پتروشیمی ،حمل و نقل ،خودرو ،ساختمان ،معادن ،هوانوردی و شهرسازی ، ارائه راهکارهای اصولی و علمی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2423
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.