• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

امیدواریم چند روز آینده خبرهای خوبی از قانون مالیات در مناطق آزاد بشنویم

  • کد خبر : 24168
  • 07 بهمن 1400 - 1:04
امیدواریم چند روز آینده خبرهای خوبی از قانون مالیات در مناطق آزاد بشنویم

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: امیدواریم با مساعدت رئیس جمهور اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رحمان سادات نجفی با اشاره به پیگیری در خصوص مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد در مراجع مختلف، گفت: در حدود ۱۵ روز قبل در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به همراه اعضای شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی با دبیر شورای عالی مناطق آزاد بحث و تبادل نظر کردیم و پس از این جلسه آقای سعید محمد در کمیسیون اقتصادی و عمران مجلس حاضر شدند.

وی افزود: آقای پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز گویا در نامه‌ای به رئیس جمهور با اشاره اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده و مشکلات عدیده‌ای که به دلیل تناقض و تعارض با قوانین مناطق آزاد ایجاد کرده است، خواستار بررسی از سوی رئیس جمهور شد.

سادات نجفی گفت: ظاهرا رئیس جمهور دستور مساعدی به وزیر اقتصاد ارائه کرده اند و آقای خاندوزی نیز با نظر مساعدی نامه‌ای را به معاون اول رئیس جمهور تنظیم کرده اند و امیدواریم در روز‌های آینده شاهد خبر‌های خوبی باشیم.

وی گفت: هرچند که قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب شده است و لغو شدنی نیست، اما امیدواریم با توجه به اینکه ساز وکار اجرای آن در مناطق آزاد فراهم نیست حداقل اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24168
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.