• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

جزیره هندورابی آماده میزبانی از گردشگران نوروز۱۴۰۱

  • کد خبر : 24163
  • 06 بهمن 1400 - 18:51
جزیره هندورابی آماده میزبانی از گردشگران نوروز۱۴۰۱

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بررسی زیرساخت ها و پتانسیل های جزیره هندورابی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی به این جزیره سفر کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به همراه علیرضا ابراهیم پور سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و ایرج شرف زاده مدیر جزایر اقماری جهت بررسی زیرساخت ها و جاذبه های گردشگری جزیره هندورابی برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی، دوشنبه چهارم بهمن به این منطقه سفر کردند.

جمالی با بیان این که جزیره هندورابی یکی از جزایر بکر خلیج فارس و دارای جاذبه های گردشگری طبیعی، تراکم مرجان ها و موقعیت استراتژی می تواند یکی از مقاصد گردشگری نوروزی برای مسافران از اقصی نقاط کشور باشد برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به این که موقعیت استراتژی جزیره هندورابی در محدوده منطقه آزاد و در نزدیکی جزیره کیش قرار گرفته است می تواند به عنوان یکی از قطب های توسعه گردشگری کشور باشد.

بنابراین گزارش خانه دریا، مجموعه اقامتی تشریفات، فرودگاه، بندرگاه و پردیس زندگی از جمله ظرفیت های گردشگری این منطقه برای میزبانی از مسافران نورزی است.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24163
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.