به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فوردگاه های کیش؛ در نخستین جلسه ستاد نوروزی که صبح روزسه شنبه ۲۱ دی با حضور دبیر و روسای کمیته فرعی حمل و نقل دریایی و هوایی در نوروز ۱۴۰۱،  برگزار شد؛ تدابیر لازم جهت ارائه خدمات در دو مبادی ورودی و خروجی جزیره زیبای کیش مورد بررسی قرار گرفت.

عزت الله محمدی رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی در این نشست با تاکید بر این موضوع که در دو سال گذشته شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده ای را برای حمل و نقل دریایی و هوایی ایجاد کرده است ادامه داد: بسیاری از مردم و صاحبان کسب و کار در این مدت دچار آسیب های جدی شده اند که باید برای رونق صنعت گردشگری و اقتصاد جزیره زیبای کیش، تمام تلاش خود را به کار گیریم.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی با بیان اینکه جلسات ستاد نوروزی بصورت مستمر برای ارائه هرچه بهتر خدمات و رفع موانع و مشکلات  از ۲۱ دی آغاز شده و تا پایان ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت گفت: ما باید به خواسته گردشگران توجه کنیم و بر حسب نیاز گردشگران، مسافران و ساکنان عزیز به انجام امور اقدام کنیم.

محمدی با بیان اینکه تمامی پیش بینی های لازم در حوزه های مختلف برای زمان های خاص و بحرانی در نظرگرفته  شده است گفت: با در نظر گرفتن پیامد ها در زمان بارندگی و بحران که بخشی از آن به سرزمین اصلی، مبادی ورودی و خروجی مانند بندر چارک، لنگه وآفتاب مربوط می شود و بخشی به اسکان گردشگران در جزیره کیش، برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم در حال بررسی است، تا با تعامل و همیاری مجموعه سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی، سازمان منطقه آزاد کیش و بنادر بتوانیم ایام نوروز ۱۴۰۱ را به خوبی با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران در جزیره زیبای کیش سپری نماییم.

وی  با اشاره به آمادگی کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی کیش گفت: تمهیدات لازم در مسیر های سفرهای هوایی و سفرهای دریایی در مسیر های چارک، آفتاب و لنگه  در جهت ارائه خدمات مطلوب و هوشمند در نظر گرفته شده است تا زمینه رضایت گردشگران و مسافران عزیز در دو مبادی ورودی و خروجی به این جزیره زیبا را فراهم کنیم.

شایان ذکر است در اولین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی در نوروز۱۴۰۱ خلاصه گزارش مربوط به آمار و اطلاعات نوروزسال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و پیشنهادات در خصوص نحوه ارتقاء سطح ارائه خدمات در حمل و نقل دریایی و هوایی در نوروز ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت.

محمدی در پایان گفت: امید است با توجه به پیش بینی های انجام شده افزایش آمار ورود گردشگران در نوروز ۱۴۰۱به جزیره زیبای کیش را در نخستین نوروز قرن جدید شاهد باشیم.