• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تزریق سه نوبت واکسن شرط حضور تیم‌های ورزشی در کیش است

  • کد خبر : 24002
  • 21 دی 1400 - 20:46
تزریق سه نوبت واکسن شرط حضور تیم‌های ورزشی در کیش است

رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: ورزشکاران و کادر فنی تیم‌های ورزشی موظف به تزریق سه نوبت واکسن و ارائه کارت واکسن کرونا برای برپایی اردو در جزیره کیش هستند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، عزیز الله فرضی پور با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی فدراسیون‌های ورزشی موظف هستند بر اجرای دقیق این فرآیند نظارت کنند.

وی افزود: از اعضای تیم‌های ورزشی پس از ورود به جزیره کیش و حضور در اردو و همچنین هنگام خروج از اردو و بازگشت از جزیره کیش آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش یادآور شد: با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا لازم است بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

این جزیره در فصل زمستان امسال شاهد ۲۲ رویداد ملی و بین المللی ورزشی در بخش های مختلف ورزش زنان و مردان است.

مسابقات تنیس (ITF)، مسابقات دو مارتن جام خلیج فارس، فیتنس چلنج کاپ آسیا، تکواندو باشگاه های آسیا مسابقات قطع عضو قهرمانی غرب آسیا از جمل رویدادهای بین المللی با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف است.

مسابقات والیبال سالنی کارگران فولاد کشور، مسابقات کراسفیت کشوری، جام شطرنج، سوارکاری (تور، درساژ و پرش)، غواصی، دو فرا استقامت نیز از جمله مسابقات و رویدادهای ملی برنامه ریزی شده در فصل زمستان است.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24002
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.