• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

برگزاری اردوی مشترک تیم های والیبال ساحلی ایران و تاجیکستان به میزبانی کیش

  • کد خبر : 2388
  • 06 دی 1395 - 20:05
برگزاری اردوی مشترک تیم های والیبال ساحلی ایران و تاجیکستان به میزبانی کیش

تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش برای نخستین بار در بهمن ماه سال ۹۴ برگزار شد و به دلیل برگزاری شایسته این رقابت‌ها، میزبانی این رقابت ها به مدت سه سال به ایران داده شد

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا ،محمد خلیلی روز دوشنبه در مورد جزئیات و هدف برگزاری اردوی مشترک والیبال ساحلی تیم های ملی ایران و تاجیکستان گفت : برگزاری این اردو بنا به پیشنهاد فدراسیون والیبال تاجیکستان صورت گرفته است.
وی هدف از برگزاری اردوی تیم تاجیکستان در ایران را آمادگی برای حضور در رقابت های ساحلی در آسیای میانه در چین تایپه عنوان کرد.
خلیلی با بیان اینکه این اردو از صبح روز شنبه آغاز شده است اظهار کرد : اردوی مشترک، نخست با تیم ملی بزرگسالان تاجیکستان و اردوی دوم نیز هفته آینده با حضور تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران با بزرگسالان تاجیک برگزار خواهد شد.
در این اردو ۶ بازیکن بزرگسال از ایران و چهار ورزشکار از تیم تاجیکستان حضور دارند و هدایت و مربی گری دو تیم را محمد خلیلی بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه تمرینات در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی پلاژ آقایان در حال اجرا است وضعیت ورزشکاران در اردو را خوب توصیف کرد و افزود : : آمادگی جسمانی ، تمرینات با وزنه و توپ برنامه روزانه دو تیم است .
سینا جعفری ، وحید نیکوفر، امیر شوشتری زاده، محمد شالیکار ، مجتبی امیری و میلاد درگاهی والیبالیست های حاضر در این اردو هستند.
سرپرستی تیم های حاضر در اردو بر عهده روزبه یونسی از داوران ملی ایران است .
مربی تیم والیبال ساحلی در مورد برگزاری رقابت های تورجهانی والیبال ساحلی به میزبانی کیش از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه امسال به ایرنا گفت : با توجه به میزبانی شایسته کیش در سال گذشته ، فدراسیون جهانی امتیاز سه ستاره به ایران داد تا سه سال دیگر میزبانی این رقابت ها را برعهده بگیرد ، همچنین جایزه این رقابت ها به تیم های برنده از ۷۵ هزار دلار به ۱۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است .
وی این رقابت ها را از معتبرترین رقابت ها عنوان کرد و افزود : تا کنون تیم هایی از کشورهای هلند ، انگلیس ، روسیه ، کانادا برای شرکت در این رقابت اعلام آمادگی کرده اند.
در جدول اصلی این رقابت‌ها ۲۴ تیم و در جدول مقدماتی ۳۶ تیم حضور خواهند داشت که تیم‌های شرکت کننده بر اساس رنکینگ در دو جدول قرار می‌گیرند.
تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش برای نخستین بار در بهمن ماه سال ۹۴ برگزار شد و به دلیل برگزاری شایسته این رقابت‌ها، میزبانی این رقابت ها به مدت سه سال به ایران داده شد.
تیم های قطر ، روسیه و لهستان عناوین اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2388
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.