• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

هواپیمایی ایران ایر تور در کیش هتل می سازد

  • کد خبر : 23726
  • 24 آذر 1400 - 0:53
هواپیمایی ایران ایر تور در کیش هتل می سازد

مالک ایران ایر تور در خصوص طرح احداث هتل پنج ستاره در منطقه کلبه هور گفت: این هتل در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع، با هزار اتاق و ۲ هزار و ۵۰۰ تختخواب عملیاتی می شود.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی روز دوشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرتور اظهار داشت: صدور کارت کیشوندی یکی از اقدامات مهم در جزیره کیش برای ساکنان این منطقه است که با یک سری برنامه های مدیریتی بدون این که سازمان بودجه ای در نظر بگیرد می توانیم این کارت را فعال کنیم.

وی اضافه کرد: بدون شک کیشوندان تعدادی گردشگر آشنا دارند که در فصل غیر پیک می توانند با تخفیفات در نظر گرفته شده میهمانان خود را به کیش دعوت کنند و با همکاری هتل ها و ایرلاین ها می توانیم از ظرفیت های خالی این منطقه با تخفیفات مناسب برای رونق گردشگری جزیره  استفاده کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با احداث هتل پنج ستاره در این جزیره توسط شرکت هواپیمایی ایرتور گفت: در این دوره نیازمند به همکاری بیشتری با این شرکت هستیم و با افزایش پروازها توسط ایرلاین ایرتور می توان گام دیگری در ارزان سازی نرخ بلیط هواپیما به مقصد کیش برداریم.

نوایی لواسانی اظهار داشت: نقش حمایتی شرکت هواپیمایی ایرتور برای رونق گردشگری منطقه آزاد کیش از اهمیت بالایی برخوردار است و می توانیم مسیر پروازی نجف به کیش در راستای گردشگری اسلامی را مورد توجه قرار دهیم.

مدیرعامل و مالک شرکت هواپیمایی ایرتور نیز این دیدار گفت: این شرکت در ۲ سال متوالی رتبه نخست بیشترین تعداد مسافر در حوزه حمل و نقل هوایی داخلی را کسب کرده است.

مجید شکاری در خصوص طرح احداث هتل پنج ستاره با تمام امکانات گردشگری در منطقه کلبه هور گفت: پس از بررسی طرح از سوی سازمان منطقه آزاد کیش این هتل در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع، با هزار اتاق و ۲ هزار و ۵۰۰ تختخواب عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰میلیون یوروی سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این هتل است یادآور شد: با احداث این هتل ضمن تحول در اقتصاد جزیره کیش،  پیش بینی می شود که هزار نفر فرصت شغلی جدید فراهم می شود.

وی اظهار داشت: قصد داریم با احداث این هتل قشر ضعیف جامعه نیز از امکانات فراهم شده بهره مند شوند که در کنار آن باید توسعه زیر ساخت ها و امکانات گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23726
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.