• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

الزام پیمانکار به تسریع روند ساخت تصفیه خانه فاضلاب شمال جزیره

  • کد خبر : 23688
  • 21 آذر 1400 - 22:12
الزام پیمانکار به تسریع روند ساخت تصفیه خانه فاضلاب شمال جزیره

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر الزام پیمانکار به تسریع روند ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد  کیش صبح امروز یکشنبه ۲۱ آذر به همراه عبدالنبی شرفی مدیر عامل و جمعی از اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت عمران آب و خدمات از روند ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شمال جزیره کیش بازدید و با پیمانکار مجموعه گفتگو کرد.

سعید پورزادی با بیان اینکه افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب یکی از نیازهای اساسی جزیره کیش برای پذیرش شمار روز افزون گردشگران در ماه های پایانی سال است اظهار داشت : پیمانکار باید با تامین نیروی کار و برنامه ریزی دقیق سرعت اجرای طرح و تکمیل مراحل پایانی را افزایش دهد.

وی با اعلام اینکه استمرار همکاری با پیمانکاران تنها در صورت اجرای طرح طبق برنامه زمانبندی امکان پذیر خواهد بود بر ضرورت برگزاری جلسات همفکری و تدوین برنامه منظم برای اتمام مجموعه در چند ماه آینده تاکید کرد.

بر اساس این گزارش معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش  در ادامه از آزمایشگاه تصفیه خانه شمال نیز بازدید کرد و ضمن آشنایی با روال روزانه فعالیت های این واحد فنی – تخصصی اظهار داشت : خرید تجهیزات لازم برای ایجاد آزمایشگاه میکربی باید در دستور کار شرکت عمران، اب و خدمات قرار گیرد زیرا گام مهمی در بهبود کیفیت پساب تصفیه شده بشمار می رود.

همچنین عبدالنبی شرفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با تاکید بر اینکه تامین اعتبار این طرح طبق برنامه انجام شده اظهار داشت : با توجه به اهمیت بهره برداری سریع از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شمال تامین اعتبار این طرح در اولویت قرار گرفت تا پیمانکار برای ادامه فعالیت خود با مشکلات مالی روبه رو نباشد.

لازم به ذکر است مدول اول این تصفیه خانه با ظرفیت ده هزار مترمکعب در  سال ۱۳۹۳ به بهره داری رسیده بود که با توجه به افزایش جمعیت جزیره  و به منظور تامین زیرساخت‌های لازم (به ویژه در فصول پاییز و زمستان و علی‌الخصوص در ایام نوروز) ساخت و راه اندازی  مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شمال با ظرفیت روزانه ۱۰ هزار متر مکعب  در دست اقدام می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23688
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.