• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

افتتاح نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱

  • کد خبر : 23587
  • 09 آذر 1400 - 12:33
افتتاح نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱

هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور گشایش یافت.

به گزارش کیشوندنیوز، مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور عصر روز دوشنبه ۸ آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.
در این مراسم دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سرپرست منطقه آزاد کیش، مشاور علمی فناوری رئیس جمهور، معاون فناوری وزارت ارتباطات و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند.
در این مراسم معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بحث تحول دیجیتال را یک ضرورت دانست که برای عقب نماندن از سایر کشورها باید به آن پرداخته شود؛ ستار هاشمی بیان داشت: عملا کشورهایی که از این ظرفیت استفاده کرده اند حجم اقتصادی خود را افزایش داده رو به جلو در حال پیشرفت هستند.
وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های دیجیتال، هم راستا با اقتصاد مقاومتی هستند که در نتیجه کاهش قیمت به بهبود کیفیت نیز کمک می کند؛ پس باید سازکارهای سنتی را کنار گذاشته و به سمت ساختارهای فناورانه گام برداریم.
هاشمی با بیان این مطلب افزود: دنیا به سمت اقتصاد دیجیتال در حرکت است، به طوری که محاسبه شده تا سال ۲۰۲۵ درامد ناشی از اقتصاد دیجیتال در کل دنیا به ۲۵درصد افزایش پیدا کند و این رقم بسیار زیادی است پس ما نیز باید همگام دنیا حرکت کنیم.

در پایان این مراسم از سامانه شفافیت نظام اداری و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش رونمایی شد.

گفتنی است نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱ بیش از ۲۰۰ شرکت، موسسه و نهاد در بخش های دولتی و خصوصی فعال در بازار سرمایه حضور دارند و ۲۵ نشست تخصصی و همایش جانبی قرار است برگزار شود که در حاشیه این نشست ها ۱۵۰ نفر از اساتید، کارشناسان و مسوولان اقتصادی کشور به سخنرانی و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های خصوصی خواهند پرداخت.
بازدیدکنندگان می توانند تا ۱۱آذر برای بازدید از این نمایشگاه از ساعات ۱۷ الی ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های کیش جنب فرودگاه جزیره کیش مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23587
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.