• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

مدارس کیش برای کلاس ها حضوری آماده نیستند

  • کد خبر : 23526
  • 02 آذر 1400 - 17:01
مدارس کیش برای کلاس ها حضوری آماده نیستند

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: برخی از مدارس در کیش آمادگی صد درصدی برای برقراری آموزش حضوری دانش آموزان را ندارند.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر رضانیا در گفتگوی خبر سیمای کیش، گفت: بیشتر مدارس به دلایل بالا بودن سرانه دانش آموز نسبت به کلاس، نبود و یا کمبود خدمتگزار برای انجام ضدعفونی مکرر مدارس و مشکلات تهویه مناسب هوا در کلاس های درس آمادگی صد در صدی را برای بازگشایی حضوری ندارند.

وی گفت: مدارسی که براساس خود ارزیابی دارای شرایط بازگشایی هستند باید درخواست‌های خود را برای اخذ تاییدیه به مرکز توسعه سلامت کیش ارسال کنند.

دکتر رضانیا گفت: بازرسان مرکز توسعه سلامت کیش مدارس را برای ارزیابی های بهداشتی بررسی و در صورت دارا بودن شرایط مجوز آموزش حضوری صادر خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون مجوز آموزش حضوری برای دروسی که نیازمند تعامل دانش آموز با دبیران است صادر می شود و براساس دستورالعمل‌ها دو یا سه روز در هفته مجوز حضور دانش آموزان در مدارس صادر می شود.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: کنترل بیماری کووید ۱۹ در مدارس حول سه محور واکسیناسیون دانش آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ و کادر آموزشی، رعایت دستورالعمل‌ها و کنترل و مدیریت بیماری در مدارس پیگیری می‌شود.

دکتر رضانیا گفت: مدیران مدارس با نظارت در مدارس از ورود دانش آموزان مشکوک به بیماری کووید ۱۹، دانش آموزانی که یکی از افراد خانواده دارای بیماری است نسبت به مدیریت بیماری در مدارس کمک خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23526
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.