• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سه سرشاخه سارقان دریایی در کیش دستگیر شدند

  • کد خبر : 23421
  • 22 آبان 1400 - 1:12
سه سرشاخه سارقان دریایی در کیش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سه سارقی که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت از شناورهای صیادی این جزیره می کردند، به همت ماموران این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ علی اصغر جمالی در گفت و گو با  خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با ایجاد رعب و وحشت و سرقت از لنج های صیادی جزیره کیش موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش قرار گرفت.

وی افزود: سارقان با آسیب به لنج های صیادی وارد شناورها می شدند و پس از سرقت ماهی های صید شده، تلفن همراه صیادان، جی پی اس شناورها،  موجب اذیت و آزار خدمه لنج می شدند.

سرهنگ جمالی افزود: کارکنان پایگاه دریابانی و کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با رصد دقیق از روش حضور سارقان در دریا و اقدامات فنی متوجه شدند سارقان پس از سرقت با رنگ کردن قایق های خود سعی در فریب پلیس دارند، که با تعقیب و مراقبت توسط پلیس، محل سکونت این سارقان را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با هماهنگی دادستان جزیره کیش، طی ۲۴ ساعت عملیات منسجم و هماهنگ سه نفر از سر شاخه های اصلی سارقان را شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به جزیره کیش منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: تلاش پلیس جهت کشف ابعاد و تعداد سرقت های متهمان و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23421
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.