• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آغاز فعالیت رشته وزنه‌برداری برای اولین بار در کیش

  • کد خبر : 23364
  • 16 آبان 1400 - 3:27
آغاز فعالیت رشته وزنه‌برداری برای اولین بار در کیش

برای اولین بار و با حمایت مدیرعامل موسسه ورزش، رشته وزنه برداری در مجموعه المپیک کیش فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، رئیس هیئت وزنه برداری کیش در این باره در گفتگو با خبرنگار کیشوندنیوز بیان کرد: درخواست این رشته ورزشی از سال ۸۵ انجام شده بود که به دلایل کمبود بودجه و نبود سالن ورزشی هیچگاه مورد تائید مدیران قبلی موسسه ورزش قرار نمی‌گرفت.

وی افزود: با روی کار آمدن عزیزالله فرضی پور، هیئت وزنه برداری در کیش کار خود را آغاز کرد و تمام تجهیزات مورد نیاز این ورزش در اختیار هئیت وزنه برداری به نحو احسن قرار گرفت.

امید بیاتی با انتقاد از مدیران قبلی موسسه ورزش کیش گفت: حکم ریاست هیئت وزنه برداری کیش برای بنده در سال ۹۷ و در زمان مدیریت ابراهیم انصاری لاری صادر شد، اما از آن زمان تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه بیشتر مدیرانی که برای موسسه ورزش انتخاب می شدند، غیر ورزشی و غیر بومی بودند، زمان زیادی لازم بود تا به امور موسسه واقف شوند می‌شد و اکثراً در این زمان جابجا می‌شدند و از کیش به عنوان پله ترقی به سِمت بالاتر استفاده می‌کردند و به‌همین دلیل و به امور هیئت‌ها رسیدگی نمی‌کردند.

بیاتی عنوان کرد: با روی کار آمدن آقای عزیزالله فرضی پور، فردی که از بدنه کیش و ورزشی است، تمام امور ورزشی کیش به سرعت انجام شد.

وی گفت: در این زمینه مربیان توانمندی همچون آقای راکی که از قهرمانان ورزش وزنه برداری آسیا هستند و جزء تیم ملی نیز بودند، هیئت وزنه برداری کیش را همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت وزنه برداری در پایان اظهار داشت: امروز در این رشته ورزشی شرایط برای بانوان علاقمند نیز فراهم شده تا فعالیت کنند و دوره‌های آموزشی برای آن‌ها در حال برگزاری است امیدواریم با تداوم این حرکت در سال‌های آتی اتفاقات خوبی را برای جزیره کیش رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23364
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.