• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سعید محمد: مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع

  • کد خبر : 23295
  • 05 آبان 1400 - 18:31
سعید محمد: مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع

دبیرشورایعالی مناطق آزاد گفت: مالیات بر ارزش افزوده است که هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع، امروز همه قبول دارند که اشتباه رخ داده است و تا آخر امسال تلاش می‌کنیم که این قانون را برای مناطق ازاد لغو کنیم.

به گزارش کیشوندنیوز، دبیرشورایعالی مناطق آزاد در برنامه زنده تلویزیونی بازتاب شبکه کیش در انتقاد به دستکاری قوانین اداره مناطق آزاد طی سال‌های اخیر گفت: ماده ۶۵ چگونگی اداره مناطق آزاد کشور قانونی مترقی و برگرفته از قوانین اداره مناطق آزاد دنیا است، اما این قانون در کشور ما به‌هیچ وجه به‌درستی انجام نشده و شاید۷۰درصد آن مغفول مانده است.

وی افزود: امروز می‌بینیم افرادی که دید درستی نسبت به مناطق آزاد ندارند، یکسری قوانین خلق الساعه تصویب و به مناطق آزاد تحمیل می‌کنند.

دکتر سعید محمد بیان داشت: این باعث شده که مناطق آزاد نتوانسته شکوفا شوند و باعث بی‌اعتمادی فعالان اقتصادی می‌شوند که آنها در این مناطق سرمایه‌گذاری نکنند.

وی گفت: اولین و مهم‌ترین کار ما این است که قانون چگونگی اداره مناطق آزاد را به‌طور کامل اجرا کنیم و مانع دخالت و تغییر این قوانین شویم.

محمد اظهار داشت: از مجلس تقاضا داریم که حافظ قانون باشد و بعد نظارتی را برای این قانون داشته باشد نه اینکه قوانینی را بر خلاف این قانون وضع کند.

وی در پایان عنوان کرد: یکی از این قوانین مالیات بر ارزش افزوده است که هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع، امروز همه قبول دارند که اشتباه رخ داده است و تا آخر امسال تلاش می‌کنیم که این قانون را برای مناطق ازاد لغو کنیم.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23295
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.