• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فعالیت شرکت‌های اجاره خودرو در جزیره کیش ساماندهی می شود

  • کد خبر : 23254
  • 01 آبان 1400 - 17:58
فعالیت شرکت‌های اجاره خودرو در جزیره کیش ساماندهی می شود

اولین کمیته ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو (رنت کاران) در مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران آب و خدمات کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، در نخستین کمیته فعالیت جامعه رنت کاران کیش در سال ۱۴۰۰ رئیس پلیس راهور کیش، سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش ، سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی و تعدادی از مدیران شرکت عمران آب و خدمات کیش حضور داشتند.

محمد رضا قهاری سرپرست حمل و نقل عمومی کیش ساماندهی فعالیت این شرکت ها را امری ضروری دانست و گفت: ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو  بر اساس اهمیت حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در حوزه حمل و نقل و کاهش تصادفات در جزیره کیش اجرا می شود .

وی افزود: با تصویب و اجرایی شدن شیوه نامه بر اساس قوانین و بررسی های کارشناسانه و ساماندهی فعالیت این صنف،  نظارت گسترده ای بر روند صدور مجوزها ، رعایت قوانین و چگونگی اجاره خودرو توسط رنت کاران اعمال می شود تا خدمات مطلوب و ایمن به مردم و مسافران ارائه شود.

محمدرضا قهاری همچنین از نصب  GPSوAVL  بر روی تمام خودروهای اجاره ای (رنتی) و اتصال آنها به سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی، همچنین نصب برچسب ویژه رنت کاران بر روی شیشه عقب خودرو خبر داد و گفت : این برچسب ها شناسایی خودروهای اجاره ای را برای مدیریت حمل و نقل عمومی و پلیس راهور کیش تسهیل کرده و بر ارائه خدمات مطلوب تر تاثیر می گذارد .

در این نشست همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده به گردشگران با نصب بنرهایی در مناطق مختلف گردشگری و مبادی ورودی بندرگاه و فرودگاه با مضامین قوانین اجاره خودروها و قوانین راهنمایی و رانندگی ویژه رانندگان و مسافران تاکید شد.

همچنین ساماندهی فعالیت ۶۳ شرکت رنت کار، بررسی مفاد و قراردادهای اجاره خودرو توسط مدیریت حمل و نقل عمومی با هماهنگی اداره حقوقی شرکت عمران، آب و خدمات  و نیز رسیدگی به شکایت مردمی با همکاری بازرسی سازمان و مدیریت حمل و نقل عمومی و نیز مجموعه رنت کاران و  ابطال مجوز فعالیت یا عدم تمدید مجوز فعالیت اقتصادی شرکت های متخلف از دیگر مصوبات این نشست بود.

 درپایان این کمیته مقرر شد جلسات آتی با هدف ارتقاء آیین‌نامه‌های راهنمایی و رانندگی برای فعالان جامعه رنت کاران کیش و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و مسافران برگزار شود .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23254
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.