• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 23216
  • 20 مهر 1400 - 15:08
نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در کیش برگزار می شود

نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز، رویداد “معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور”  با هدف ایجاد رابطه تکمیلی بین این صنایع با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ضرورت تقویت این تعاملات برگزار می گردد. تعادل بخشی در رابطه بخش انرژی با مناطق آزاد و ویژه ، تسهیل زمینه‌های صادرات انرژی و کالاهای نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت های لازم برای کلیه ذینفعان این صنعت بزرگ و راهبردی و افزایش مطلوبیت برای سرمایه‌گذاران خارجی، از دیگر اهداف برپایی این رویداد است.

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، این نمایشگاه از ۳ لغایت  ۵ آبان ماه سال جاری در جزیره کیش با حضور و مشارکت کلیه مناطق آزاد و ویژه دارای ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه در حوزه نفت،گاز، پتروشیمی و انرژی، شرکت های فعال بخش دولتی و بخش خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور و نیز با مشارکت حوزه تامین مالی و بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23216
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.