• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۵۸درصد دانش آموزان کیش واکسن کرونا زده اند

  • کد خبر : 23198
  • 17 مهر 1400 - 13:45
۵۸درصد دانش آموزان کیش واکسن کرونا زده اند

اگر قراراست مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی شوند، باید همه دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مربوط به این بخش از جامعه واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش کیشوندنیوز، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: اکنون قطار واکسیناسیون کرونا به ایستگاه دانش‌آموزان رسیده است تا با گسترش واکسیناسیون آنان سرانجام بتوان پس از قریب به یک سال و نیم به بازگشایی حضوری مدارس امیدوار شد.

دکتر رضانیا  درباره دغدغه خانواده‌ها برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: برای بازگشایی مدارس باید دانش آموزان، معلمان و تمام کادر اداری آموزش و پرورش واکسن کرونا دریافت کنند و خانواده‌های دانش آموزان هم باید واکسینه شوند تا این آرامش در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی به آنها داده شود که اگر قرار است بچه‌ها به مدرسه بروند، دچار بیماری نمی‌شوند.

وی افزود:تا کنون بیش از ۵۸ درصد از دانش آموزان در کیش دز اول واکسن کووید ۱۹ خود را دریافت کرده اند.

دکتررضانیا با تاکید بر اینکه مردم برای شکست کرونا باید همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: واکسینه شدن همه جامعه از اولویت‌های ماست اما در همین راستا نباید نسبت به رعایت پروتکل ها بی توجه بود. متاسفانه علت بیشتر شدن مرگ و میرها بر اثر کرونا در پیک پنجم، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بود. به عبارتی اگر واکسیناسیون با همین سرعت انجام شود ولی مردم ماسک نزده و فاصله گذاری را رعایت نکنند، کرونا ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23198
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.