• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعتراض کارگران خدمات شهری کیش نسبت به کم بودن دستمزد

  • کد خبر : 23174
  • 14 مهر 1400 - 16:49
اعتراض کارگران خدمات شهری کیش نسبت به کم بودن دستمزد

صبح امروز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ جمعی از کارگران خدمات شهری جلوی ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش تجمع کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، صبح امروز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ جمعی از کارگران خدمات شهری جلوی ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش تجمع کردند. 

آنها نسبت به کم بودن دستمزد و مزایای خود برای زندگی در کیش اعتراض داشتند و موارد اعتراضی خود را در چند بند اعلام کردند.

از جمله نکات قابل توجه این موارد، گلایه از نبود نگهبان کافی در پارک‌ها و اماکن عمومی و “کسر خسارت وارده به این اماکن از حقوق کارگران خدمات شهری” بود.

موضوعی که لازم است با دقت بیشتری به آن نگاه شود و این بدین معناست که گردشگران و کیشوندانی که خواسته یا ناخواسته به مبلمان شهری آسیب می‌رسانند، باید بدانند که خسارت وارده از جیب کارگران جبران خواهد شد و این ظلم بزرگی در حق آنها است.

 این کارگران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کیشوندنیوز نسبت به کسر مالیات از حقوق زیر ۵میلیونی(با اضافه کاری و..) خود و بی‌تأثیر بودن سابقه کار در حقوق و… اعتراض داشتند.

آنها نداشتن امنیت شغلی را از دیگر موارد اعتراض خود عنوان کردند و گفتند: میزان ساعت اضافه‌کاری در ماه کمتر از میزان واقعی پرداخت می‌شود، پول بیمه در دوران مرخصی برای ما واریز نمی‌شود و بعد از بازگشت از مرخصی باید یک ماه منتظر بمانیم تا دوباره شروع به‌کار کنیم.

طی سال‌های اخیر این چندمین بار است که کارگران خدمات شهری کیش به‌دلیل وضعیت نامناسب حقوق و دستمزد دست از کار می‌کشند و جلوی سازمان منطقه آزاد کیش تجمع می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23174
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.