• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

قاچاقچیان کالا و ارز در کیش بیش از ۴۵ میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 23052
  • 29 شهریور 1400 - 1:09
قاچاقچیان کالا و ارز در کیش بیش از ۴۵ میلیارد ریال جریمه شدند

رییس اداره تعزیرات حکومتی و شعبه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز کیش گفت: این اداره در یکسال فعالیت خود در جزیره قاچاقچیان سوخت، کالا و ارز را به میزان ۴۵ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال جریمه کرده است.

به گزارش کیشوندنیوز، حسین طالبی با اعلام این خبر به رسانه ها با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی از ابتدای مهرماه سال ۹۹ در کیش  فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار داشت: این اداره در این مدت به ۲۹ پرونده رسیدگی کرده که شامل ۱۴ پرونده قاچاق کالا و ارز و همچنین ۱۵ پرونده قاچاق سوخت است.

وی اضافه کرد: در نتیجه این پرونده ها قاچاقچیان کالا و ارز به میزان ۹ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال و سوداگران ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز ۳۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال جریمه شده اند و همچنین پرونده های متعدد دیگری در این حوزه نیز در دست اقدام است.

طالبی با اشاره به اینکه اداره دارای سه شعبه رسیدگی به کالا و خدمات، هیات رسیدگی به تخلفات صنفی و شعبه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز است یادآور شد: با توجه نیمه فعال بودن شعبه کالا و خدمات غیر فعال بودن شعبه هیات صنفی مذاکرات لازم جهت حل این موضوع با سازمان منطقه آزاد کیش در حال انجام است.

وی افزود: انتظار می رود همکاری بیشتر در این خصوص از جمله معرفی نمایندگان سازمان منطقه آزاد و اتحادیه های مربوط جهت حضور در هیات صنفی این اداره و معرفی نمایندگان سازمان برای اجرای گشت های مستمر هفتگی وجود داشته باشد.

سامانه  www.t۱۳۵.ir  سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تخلفات مربوط به تعزیرات حکومتی در حوزه جزیره کیش آماده دریافت شکایت های مردمی از سراسر کشور بوده و کیشوندان می توانند به‌صورت حضوری نیز شکایت خود را به تعزیرات حکومتی کیش اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23052
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.