• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

احتمال راه اندازی کمپ بین المللی پرتاب‌ها در کیش قوت گرفت

  • کد خبر : 2303
  • 01 دی 1395 - 13:48
احتمال راه اندازی کمپ بین المللی پرتاب‌ها در کیش قوت گرفت

طرح راه اندازی کمپ بین المللی پرتاب‌ها که از مدت ها پیش توسط رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان شده به فاز اجرایی نزدیک‌تر شده است.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از مهر، طرح راه اندازی کمپ بین المللی پرتابها می تواند اتفاقی خوب و نقطه عطفی برای دوومیدانی ایران باشد. پرتابگران ایرانی بارها ثابت کرده اند استعداد خوبی در این ماده دارند و راه اندازی یک کمپ با استانداردهای بین المللی می تواند برای آنها فرصتی استثنایی باشد.

در همین خصوص و در راستای توسعه ماده پرتابها در دوومیدانی ایران، مجید کیهانی چندی پیش از رئیس فدراسیون دوومیدانی لهستان که کشوری فعال و موفق در پرتاب است دعوت کرد تا به ایران بیاید. «هنریک اولشفسکی» رئیس فدراسیون دوومیدانی لهستان نیز به تازگی این دعوت را پذیرفت و در سفری ۵ روزه به ایران هم کارگاه آموزشی برگزار کرده و هم در حال مشاوره به فدراسیون ایران به ویژه در خصوص راه اندازی کمپ بین المللی پرتاب‌هاست.

اولشفسکی همچنین در سفری به کیش ضمن بازدید از اردوی تیم ملی دوومیدانی در خصوص راه اندازی کمپ بین المللی پرتابها در این منطقه مشاوره هایی به فدراسیون دوومیدانی کشورمان ارائه کرده است. مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ضمن تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: با تعامل خوبی که با منطقه آزاد کیش و جناب آقای جلالی داشتیم به راه اندازی این کمپ در کیش بسیار خوش بین هستیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2303
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.