• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

سوت پایان رقابت های لیگ کیش زده شد

  • کد خبر : 22961
  • 20 شهریور 1400 - 2:17
سوت پایان رقابت های لیگ کیش زده شد

لیگ فوتبال جزیره کیش امروز ۱۹ شهریورماه با برگزاری دیدار فینال به کار خود پایان داد.

به گزارش کیشووندنیوز، در دیدار‌پایانی لیگ فوتبال جزیره کیش فصل ۹۹ – ۱۴۰۰ که از ساعت ۱۸ روز جمعه در زمین شماره ۱ المپیک آغاز شد تیم فوتبال عرفان اقتدار با برتری ۸ بر ۲ توانست تیم سرخپوشان را شکست دهد.و قهرمان این دوره شود.

این لیگ از اسفند سال گذشته آغاز شد به دلیل شیوع ویروس کرونا چند هفته تعطیل شده بود که امشب پس از برگزاری هفته پایانی عرفان اقتدار با کسب عنوان قهرمانی در جایگاه نخست قرار گرفت و به رقابت های لیگ دسته ۳ کشور راه یافت.

همچنین تیم سرخپوشان که با قبول شکست در این مسابقه نایب قهرمان شد توانست جواز حضور در رقابت های جام حذفی کشور را کسب نماید.

در مراسم اختتامیه که با حضور عزیزاله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و‌تفریحات سالم کیش، محمود پازوکی رییس هیات فوتبال و جمعی از مسئولین ورزشی کیش حضور داشتند، کاپ قهرمانی اهداء شد و جوایزی به رسم یادبود به مسعود مرادی داور پیشکسوت فوتبال و داوران مسابقات از سوی مدیرعامل موسسه ‌‌و رییس هیات فوتبال اهدا شد.

مسابقات لیگ فوتبال باشگاه های کیش فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با حمایت موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، با حضور ۸ تیم ارمک، استقلال، پرسپولیس، پرشین، سالود، سرخپوشان، عابدآریا و عرفان اقتدار برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22961
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.