• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۷۰ درصد فرهنگیان کیش واکسینه شدند

  • کد خبر : 22950
  • 18 شهریور 1400 - 14:49
۷۰ درصد فرهنگیان کیش واکسینه شدند

رییس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: در روند واکسیناسیون فرهنگیان ۷۰ درصد از جامعه هدف این طرح در جزیره واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، پرویز حیدری راد با بیان اینکه واکسینه شدن ۷۱۳ نفر از فرهنگیان جزیره علیه ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: در یک ماه از روند آغاز این طرح ۷۰ درصد از این افراد شامل ۵۰۰ نفر واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: ۲۱۳ فرهنگی باقی مانده از این طرح به دلیل ابتلا به کرونا، داشتن علایم و یا حضور نداشتن در جزیره موفق به دریافت واکسن خود نشده اند که با همکاری مرکز توسعه سلامت روند تزیرق این فراورده دارویی به آنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون فرهنگیان در این جزیره همزبان با سراسر کشور به منظور تامین سلامت دانش آموزان و معلمان اجرا می شود که جامعه هدف شامل ۶۶۳ معلم و ۵۰ نیروی خدماتی و راننده شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی هستند.

طرح واکسیناسیون فرهنگیان کیش با همکاری مرکز توسعه سلامت همزمان با سراسر کشور از روز شنبه ۱۶ مردادماه آغاز شد.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۷ مرداد در این جزیره حدود هشت هزار و ۲۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.

در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22950
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.