• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پنجاه و ششمین فوتی ناشی از کرونا در کیش

  • کد خبر : 22918
  • 15 شهریور 1400 - 13:52
پنجاه و ششمین فوتی ناشی از کرونا در کیش

آقای ۶۴ساله متاسفانه امروز جان خود را از دست داد و تا کنون تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی به پنجاه و شش نفر رسید.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام خبر پنجاه و ششمین فوتی کرونا در کیش گفت: آقای ۶۴ساله ،با سابقه تماس با فرد کرونا مثبت در خانواده با علائم ،بدن درد، سرفه، تب و لرز با بیماری زمینه ای دیابت و بستری در بیمارستان کیش متاسفانه امروز جان خود را از دست داد و تا کنون تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی به پنجاه و شش نفر رسید.

سخنگوی شورای سلامت ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی افزود:قرنطینه، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای کاهش ابتلا به این بیماری مسری شناخته شده است .

دکتر رضانیا افزود:این روزها ابتلا به این ویروس خانوادگی شده و افراد دارای علائم و بیماران مبتلا به کرونا قرنطینه خانگی و موازین بهداشتی را باید برای پیشگیری از مبتلا نشدن سایر اعضای خانواده رعایت کنند.

وی تاکید کرد: فوت هموطنان‌مان باید تلنگری برای خانواده‌ها باشد تا بیشتر مراقب سلامتی خود باشند و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی عمل کنند.
دکتر رضانیا گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون تاکید مردم و مسئولان نسبت به روش‌های پیشگیری خصوصا جداسازی بیمار در خانواده از مهمترین مواردی بوده که همیشه عنوان شده در مورد این ویروس بوده است. در حقیقت قرنطینه خانگی مهمترین کاری است که یک بیمار کرونایی باید انجام دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22918
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.