• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

داغ کرونا بر دل رانندگان تاکسی کیش نشست

  • کد خبر : 22800
  • 24 مرداد 1400 - 17:10
داغ کرونا بر دل رانندگان تاکسی کیش نشست

سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام چهل و چهارمین فوتی ناشی از کرونا در کیش گفت: آقای ۴۰ ساله از رانندگان تاکسی با علائم تب، لرز، تنگی تنفس و دارای بیماری زمینه ای دیابت، کبد چرب و چاقی به دلیل کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام چهل و چهارمین فوتی ناشی از کرونا در کیش گفت: آقای ۴۰ ساله از رانندگان #تاکسی با علائم تب، لرز، تنگی تنفس و دارای بیماری زمینه ای دیابت، کبد چرب و چاقی بستری در بیمارستان کیش متاسفانه امروز به دلیل کرونا جان خود را از دست داد .

بر این اساس مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در پیامی ضایعه درگذشت این کیشوند را تسلیت گفت:

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون»

ضایعه غم انگیز درگذشت زنده یاد امیدرضا صفایی از همکاران #تاکسیرانی آژانس کرانه واز تلاشگران حمل و نقل عمومی جزیره کیش بر اثر بیماری کرونا موجب تاثر بسیار و تألم خاطر همگان شد. امروز برای همه ما باور اندوه از دست دادن همکاری از مجموعه حمل و نقل ، سخت و جانکاه است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی کیش درگذشت این همکار گرامی را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم

بدون تردید، همکاران حمل و نقل عمومی در صف اول خدمت رسانی به کیشوندان و گردشگران در خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند و از این رو بر ضرورت توجه به سلامت و تندرستی خود و سایر شهروندان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عنوان اصلی ترین راهکار مقابله با شرایط حاکم تاکید دارم

از درگاه خداوند، سلامتی و پایداری تمامی همکاران حمل و نقل عمومی را آرزومندم

” مدیریت حمل و نقل عمومی کیش “

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22800
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.