• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پروازهای ورودی به کیش و مشهد نصف می‌شود

  • کد خبر : 22746
  • 19 مرداد 1400 - 18:24
پروازهای ورودی به کیش  و مشهد نصف می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل شیوع شدید کرونا، از روز آینده ۲۰ مرداد ۵۰ درصد پروازها به مشهد مقدس و کیش کاهش می‌یابد.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: حدود یک ساعت پیش وزارت راه و شهرسازی ابلاغیه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کرد مبنی بر اینکه پروازها در مسیر مشهد و کیش ۵۰ درصد کاهش یابد، مقرر شده است از روز آینده ۲۰ مرداد پروازها به این دو نقطه تا ۵۰ درصد کاهش یابد.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف مسافرانی که بلیت این دو مسیر را برای روزهای آینده خریداری کرده‌اند چیست؟ توضیح داد: طبق آماری که امروز از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد و فرودگاه کیش دریافت کرده‌ایم، در فرودگاه مشهد نسبت به هفته گذشته ۵۰ درصد پروازها کاهش یافته است، در فرودگاه کیش هم ۶۰ درصد پروازها در این هفته نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است و این به دلیل کاهش سفر مردم به این دو نقطه و کنسل شدن سفرها به دلیل شیوع کرونا است.

خوشخو اظهار داشت: به هر حال ما نیز در سازمان هواپیمایی کشوری طبق ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی موضوع کاهش ۵۰ درصدی پروازها به این دو نقطه را از روز آینده اعمال می‌کنیم و به شرکت‌های هواپیمایی هم ابلاغ می‌شود تا این دستورالعمل را اجرا کنند ضمن آنکه به مسافران خود اطلاع رسانی قبلی و دقیق داشته باشند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری درباره بلیت‌های فروخته شده گفت: به نظر می‌رسد با توجه به کاهش بیش از ۵۰ درصدی پروازهای این دو نقطه نسبت به هفته گذشته پیش بینی می‌شود بلیت چندانی دست مردم نباشد که از فردا بلاتکلیف بماند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22746
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.