• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ارسال روزانه بیش از ۱۰۰ نمونه آزمایش pcr کرونا به تهران

  • کد خبر : 22563
  • 31 تیر 1400 - 17:25
ارسال روزانه بیش از ۱۰۰ نمونه آزمایش pcr کرونا به تهران

رئیس بیمارستان کیش با اشاره ارسال روزانه بیش از ۱۰۰ نمونه آزمایش pcr کرونا از کیش به تهران، گفت: هم اکنون در حدود ۲۵ تا ۳۰ آزمایش pcr با روش دستی فراوری و انجام می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر نادعلی نژاد در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمای کیش، گفت: چند روزی به دلیل نبود سرسمپلر در بخش آزمایشگاه بیمارستان ناچار آزمایش‌ها به روش رپید انجام شد واکنون با تهیه این قطعه آزمایش pcr دربیمارستان قابل انجام است.

وی گفت: هم اکنون در حدود ۲۵ تا ۳۰ عدد به روش دستی فرآوری و انجام می‌شود و بالای ۱۰۰ تست هم با هماهنگی با شرکت معتبر آزمایشگاهی روزانه به تهران ارسال می‌شود و با ۲۴ تاخیر جواب آزمایش‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس بیمارستان کیش گفت: با این روش در بیمارستان کیش دیگر تست رپید انجام نخواهیم داد و تمامی تست‌ها به روش pcr رسمی با اطمینان ۹۷ درصد به مراجعه کنندگان تحویل داده می‌شود.

رئیس بیمارستان کیش گفت: در حال حاضر ما ۲۹ بیمار بستری در بخش تنفسی داریم و چند نفر از این بیماران بدحال هستند که در بخش ایزوله تنفسی دو نفر بستری است که برای یکی از این بیماران از دستگاه ونتیلاتور استفاده می‌شود.

دکتر نادعلی نژاد گفت: تمهیدات دارویی و درمانی برای بیماران پیش بینی شده است و امیدواریم ان شالله در یکی دو روز آینده وضعیت این بیماران بهتر شود.

وی افزود: نکته دارای اهمیت برای ویروس کرونای دلتا واگیری شدید است که باید مراقبت‌ها و محدودیت‌های خاص خود این نوع ویروس رعایت شود.

رئیس بیمارستان کیش گفت: انتظار داریم ساکنان کیش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کادر درمان و بهداشت کیش کمک کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22563
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.