• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

رعایت پروتکل های بهداشتی برای داوطلبان و عوامل اجرائی کنکور الزامی است

  • کد خبر : 22374
  • 08 تیر 1400 - 16:21
رعایت پروتکل های بهداشتی برای داوطلبان و عوامل اجرائی کنکور الزامی است

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: سعی می کنیم با نگاه پدرانه و برادرانه به این موضوع نگاه کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر رضانیا رئیس مرکز توسه سلامت کیش در این خصوص گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای داوطلبان و عوامل اجرائی کنکور الزامی است و نظارت خواهیم کرد که مشکلی پیش نیاید.خانواده ها نگران نباشند ،محل برگزاری آزمون روز قبل از برگزاری کنکور گندزدائی می شود و سعی و تلاش خود را انجام می دهیم تا در محیطی سالم و امن کنکور برگزار شود.

دکتر رضانیا تصریح کرد: قبل از برگزاری آزمون، در بحث فاصله گذاری، تهویه و سیستم خنک کننده توسط کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش بازدید می شود.

وی بیان کرد: باید همه داوطلبان وهمه عوامل اجرائی کنکور فرم خوداظهاری در بحث سلامت را روزانه پرکنند زیرا براساس خوداظهاری ها برای کسانی که علائم دارند، محل برگزاری کنکور در جای دیگری که شرایط ایزوله بهتر و در مکان خاص و با فاصله گذاری خاص خواهد بود.

وی افزود: یک روز قبل از برگزاری کنکور،از تمامی عوامل اجرایی کنکور تست کرونا گرفته میشود تا از سلامت آنها در جهت جلوگیری از انتشار بیماری مطمئن شویم.از کسانی که حتی سرماخوردگی ساده دارند، درخواست داریم کتمان نکنند، زیرا با کمال آرامش می توانند کنکور بدهند و فقط محل آزمون از دیگران متفاوت و در واقع در کنار همان محل اصلی است.

وی از خانواده ها خواست: خانواده ها قبل و بعد از کنکور در محل آزمون تجمع نداشته باشند.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش خطاب به خانواده ها بیان کرد: سعی می کنیم با نگاه پدرانه و برادرانه به این موضوع نگاه کنیم تا مشکلی پیش نیاید.نگران نباشید، مسئولان اجرائی مانند شما دغدغه دارند و تک تک داوطلبان برای ما عزیز هستند و حتما موارد را رعایت می کنیم.

در کنار تمامی اقدامات مسئولان والدین و داوطلبان هم باید مشارکت و همراهی لازم را برای برگزاری کنکور داشته باشند چنانکه ضروریست  با خونسردی و رعایت جدی توصیه های بهداشتی “توسط داوطلبان و والدین آنها” این آزمون نیز به خوبی سپری شود. گفت: همه بازرسان مرکز توسعه سلامت کیش از چند روز قبل ، درگیر برگزاری کنکور هستند برای ایمن سازی، ضد عفونی حوزه‌ ها پیش بینی‌های لازم شده و داوطلبان از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22374
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.