• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان اعلام شد

  • کد خبر : 22310
  • 29 خرداد 1400 - 18:12
نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان اعلام شد

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اعلام پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، جزئیات این انتخابات در استان را منتشر کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: سیدابراهیم رییسی با کسب ۴۳۶هزار و ۱۶۴ رای از مجموع ۶۹۱هزار و ۴۰۷ رای ماخوذه، بیشترین میزان رای مردم هرمزگان را به خود اختصاص داد.

علی رئوفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: محسن رضایی میرقائد با ۶۱هزار و ۱۴۸ رای، عبدالناصر همتی با ۵۳هزار و ۲۳۰ رای و امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۲۰ هزار و ۶۱۲ رای به ترتیب در رتبه های بعدی میزان آرای کسب شده قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۵۸.۱۱درصد بود که شهرستان حاجی آباد با ۷۹.۶۰درصد بیشترین آمار مشارکت و بندرعباس با ۵۰.۲۱درصد کمترین مشارکت را در انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان، تعداد واجدان رای در استان را یک میلیون و ۱۸۹هزار و ۸۶۹نفر اعلام کرد و با اشاره به آمار مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۶۷۲هزار و ۴۸۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی معادل ۵۶٫۵۲ درصد واجدان شرایط رای، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.

به گفته رئوفی در انتخابات شوراها نیزبیشترین آمار مشارکت با ۷۸.۷۵درصد مربوط به شهرستان حاجی آباد و کمترین مشارکت متعلق به شهر بندرعباس با ۴۹.۲۳درصد است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22310
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.