• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دعوت نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور به حضور مردم در انتخابات

  • کد خبر : 22297
  • 27 خرداد 1400 - 18:01
دعوت نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور به حضور مردم در انتخابات

نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه کشور با صدور پیامی از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و بصیر ایران اسلامی!
جوانان و سکانداران آینده روشن نظام تمدن‌ساز در چله دوم!
نقش و جایگاه بی‌بدیل مردم و جمهوریت، درنظام اسلامی، برخاسته از اسلامیتِ نظام مردم‌سالاری دینی است، که بهم پیوسته و انفکاک ناپذیر، الگویی روشن از حاکمیت مردمی، مبتنی بر آموزه‌های ناب اسلامی را پیش روی جهانیان قرار داده است و یکی از روشن‌ترین جلوه‌های حضور مردم در چهار دهه‌ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تراز بالای مشارکت مردم در انتخابات گوناگون، در این سالهاست. آنچنانکه برآیند این نصاب مطلوب و درخشان را می‌توان از نمادهای کارآمدی نظام اسلامی نیز برشمرد.
درنگاه امام راحل عظیم‌الشأن(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، انتخابات، مظهر اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردمی است. این رویداد سرنوشت‌ساز، به‌مثابه فرصتی بی‌نظیر برای تجدید قوای کشور و نظام اسلامی است که در انتخاب خدمتگزاران صالح و مردمی و کارگزاران امین، توانمند، دلسوز و انقلابی تبلور می‌یابد.
انتخابات، مظهر سه عنصر اصلی؛ خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری مردم است که با سرمایه‌گذاری در یک روز، آینده کشور را ترسیم می‌کند و ازمؤثرترین شیوه‌ها برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حرکت به سوی آینده روشن محسوب می‌شود و از سوی دیگر، جشن بزرگ بصیرت، عقلانیت، شور و شعور ملی و انقلابی است که موجبات خنثی‌شدن ترفندهای دشمن و تضمین امنیت و ثبات همه جانبه ایران عزیز و سربلند را فراهم خواهد کرد.
انتخابات ریاست جمهوری این دوره، درحالی برگزار می‌شود که ایران عزیز، از آزمون‌های سخت و دشوار مقابله با استکبار جهانی، در عرصه دفاعی، امنیتی و سیاسی، سربلند بیرون آمده و به‌عنوان قدرت برتر منطقه‌ای، الهام‌بخش نیروهای آزادیخواه جهان گردیده است. مردم عزیز ایران اسلامی، در سال‌های گذشته، در برابر جنگ روانی و فشار حداکثری و جنگ اقتصادی، جانانه مقاومت کرده‌اند و با تحمل رنج و سختی‌های بسیار، سرو قامت و درخشان، برای برداشتن قدم‌های بلندتر در گام دوم انقلاب اسلامی آماده می‌شوند.
ما نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و امامان جمعه سراسر کشور، اطمینان داریم؛ ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی، باوجود همه گلایه‌ها ودلخوری‌هایی که ازکاستی‌ها و ضعف تدبیرها دارند، با درک عمیق و هوشمندانه ازشرایط کشور و لزوم مشارکت پرشور و تأثیرگذار، در این مقطع زمانی مهم نیز برگ زرین دیگری در کتاب جهاد و ایثار و مقاومت انقلابی خود ثبت خواهند نمود.
در آستانه روز بزرگ ۲۸خرداد، شما را به مشارکت پرشور و انتخاب خدمتگزاری شایسته، توانمند، مردم باور و فسادستیز که به کارجهادی و روحیه انقلابی و جوانگرایی باور و التزام داشته باشد، برای تصدی مسئولیت خطیر و بی‌بدیل قوه مجریه و نیز انتخاب نمایندگانی امین، پاکدست و کارآمد، برای شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت می‌کنیم.
ان‌شاء‌الله در این لیلۀ‌القدر نظام اسلامی، با عنایت الهی و الطاف حضرت ولیعصر ارواحنا فداه(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و امداد ارواح مطهر شهیدان، بهترین تقدیرها به‌دست مردم تاریخ‌ساز ام‌القرای جهان اسلام رقم خواهد خورد. بِمَنّهِ و کَرَمِه
نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه کشور
۲۵ خردادماه ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22297
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.