• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

افتتاح دومین کیبل اسکی کیش

  • کد خبر : 22296
  • 27 خرداد 1400 - 18:26
افتتاح دومین کیبل اسکی کیش

دومین سایت کیبل اسکی یا اسکی روی آب ایران با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این سایت گفت: کیبل اسکی مارین دریا دومین سایت مجهز اسکی روی آب ایران با سه لاین مجزا به طول ۲۰۰ متر است.

عزیزالله فرضی پور اظهار داشت: این سایت دارای موج شکن های مناسب است که این امکان را فراهم آورده تا ورزشکاران و مسافران علاقه مند به اسکی روی آب با کابل در شرایط مختلف را تجربه کنند.

وی اضافه کرد: این طرح با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجموعه مارین دریا ایجاد و راه اندازی آن برای هفت نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم کرده اند.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش یادآور شد: توسعه ورزش های آبی، دریایی و ساحلی یا توجه شرایط جزیره کیش به لحاط قرار گیری در آبی های خلیج فارس از برنامه های سازمان منطقه قرار دارد به خوبی از آن استفاده کرد.

مدیرعامل مارینا کیش نیز در این آیین گفت: مجموعه ورزش های آبی مارین دریا از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز و تاکنون ۲ هزار میلیارد ریال با در بخش های مختلف آن سرمایه گذاری شده است که ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در آن مشغول بکار هستند.

علیرضا رومنده یادآور شد: پارک کیبل اسکی کیش یا همان اسکی روی آب در یکی از زیباترین نقاط ساحل نقره فام شرقی کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی ، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل واقع شده است.

وی اضافه کرد: رشته‌های دریایی این مجموعه شامل رشته‌های مختلف بادبانی، کایت‌بوردینگ، کایاک اقیانوسی و پدل‌بورد، و کیبل‌اسکی می‌باشد که بر اساس قاعده هرم ورزش در این مجموعه به طور مستقیم حمایت می‌شوند و با اتکا به “ورزش برای همه” برای ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22296
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.