• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آماده سازی تالار شهر برای واکسیناسیون کیشوندان

  • کد خبر : 22112
  • 03 خرداد 1400 - 11:46
آماده سازی تالار شهر برای واکسیناسیون کیشوندان

سعید پورعلی از تشکیل کمیته واکسیناسیون جزیره کیش متشکل از نهادهای مرتبط خبر داد و بر تسریع ارائه واکسن به ساکنان جزیره تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی این سازمان با بیان اینکه بیمارستان، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، معاونت اجتماعی، مرکز بهداشت و شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان کمیته واکسیناسیون جزیره باید هرچه سریعتر کار خود را آغاز کنند گفت: این کمیته با هدف تقویت هماهنگی در روند اجرای طرح واکسیناسیون و ارائه خدمات استاندارد به ساکنان تشکیل شده است.

پورعلی در ادامه این مطلب افزود: با جانمایی محل واکسیناسیون و انتخاب تالار شهر به عنوان مناسب ترین و بهترین مکان برای حضور گروه های متعدد و موثر در تسریع روند واکسیناسیون ، درصدد رفع عیوب سرمایشی سالن برای جلوگیری از مشکلات احتمالی هستیم تا واکسیناسیون آغاز شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بر استمرار نظارت های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری تا زمان تکمیل روند واکسیناسیون تاکید کرد و افزود: مراکز نظارتی ما در حوزه های گردشگری، ورزش، نان و دامپزشکی، هتل ها، رستوران ها و همچنین رسانه ها به صورت ویژه در موضوع مقابله با عادی پنداری با جدیت فعالیت کنند چرا که بی توجهی به ضوابط بهداشتی موجب تغییر وضعیت رنگبندی و افزایش مبتلایان می شود.

پورعلی روند بستری ها در بندرعباس را صعودی عنوان کرد و اظهار داشت: در برخی استان های کشور مردم به کرونای جهش یافته هندی و آفریقایی مبتلا شدند و همچنان با این دو گونه مواجه هستیم،  برخی خوشه ها نیز شناسایی و مهار شده اند بنابراین به جد باید موضوع نظارت در تمامی حوزه ها دنبال شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بخش های خدماتی ادارت و سازمان ها، خواستار توجه بیشتر به ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی شد و تصریح کرد: پذیرایی ها در جلسات حذف و یا از اقلام بسته بندی استفاده شود.

سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی این سازمان، تامین اقلام بهداشتی مشاغل پر ارتباط از جمله نیروهای نظامی و انتظامی را نیز از مسائل مهم برشمرد و در دستور کار قرار داد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در پایان با تاکید بر اینکه در بحث برخورد با متخلفان و ناقضان ضوابط بهداشتی هیچ مماشاتی نیست، گفت: با متخلفان قاطعانه برخورد می شود و مرکز توسعه سلامت نیز بنابر اختیارات قانونی خود می تواند برای پلمب و یا ارجاع متخلفان به مراجع قانونی اقدام کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22112
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.