• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برپایی هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش

  • کد خبر : 21978
  • 20 اردیبهشت 1400 - 22:27
برپایی هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش

هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور در سه رشته تحقیق، ترتیل و حفظ کل، با حضور داوران ملی و بین المللی قرآن در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز، سعید یکه دهقان رئیس مرکز فعالیت های قرآنی معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان در خصوص زمان برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور گفت: این مسابقات سه شنبه ۲۱ اردیبهشت (۲۸ رمضان) از ساعت ۹ صبح در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی جزیره آغاز می شود. 

وی با بیان اینکه  برگزاری مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی خواهد بود گفت: ازهریک از مناطق آزاد هفتگانه کشور  ۶ شرکت کننده داریم که در مجموع ۴۲ نفر آقا و خانم از این مناطق آزاد در مسابقات قرآن شرکت می کنند. 

به گفته دهقان رقابت در رشته های تحقیق و ترتیل به صورت آف لاین و با استفاده از فیلم های ضبط شده و در رشته حفظ کل به صورت تماس تصویری می باشد. داوران و اساتید برجسته ملی و بین المللی  نیز برای داوری این مسابقات درجزیره کیش حضور خواهند داشت. 

گفتنی است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز ۲۲ اردیبهشت (۲۹ رمضان) در محل سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش برپا می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21978
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.