• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مدیرعامل و عضو جدید هیئت مدیره کیش ایر معرفی شدند

  • کد خبر : 21810
  • 01 اردیبهشت 1400 - 17:56
مدیرعامل و عضو جدید هیئت مدیره کیش ایر معرفی شدند

«حمیدرضا مومنی» در احکامی جداگانه «ابراهیم سیه جانی» و «محمد ترکمانه» را به عنوان «اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، طی مراسمی که امروز در دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی کیش با حضور مهندس مومنی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی برگزار گردید، خلبان ابراهیم سیه جانی مدیر کل فعلی دفتر گواهینامه های سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی کیش ایر منصوب گردید و جایگزین حبیبی شد.

کاپیتان سیه‌جانی از معاونان سابق شرکت هواپیمایی معراج است که به عنوان خلبان VIP نیز فعالیت کرده است.

پیش از این دکتر حبیبی مدیرعامل کیش ایر بود که تحصیلات آکادمیک پزشکی دارد و کمتر سه ماه در سمت مدیرعاملی این شرکت حضور داشت.

همچنین در این مراسم خلبان محمد ترکمانه به عنوان عضو جدید هیئت مدیره کیش ایر معرفی شد.

خلبان محمد ترکمانه، مدرس دانشگاه صنعت هوانوردی و دانشجوی دکتری رشته سیاستگذاری عمومی است که سمت هایی از جمله مشاور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، عضویت در هیات مدیره و قائم مقامی مدیرعامل شرکت هلی کوپتری نوید، عضویت در هیات مدیره چندین شرکت حمل و نقل ریلی و هوایی را در کارنامه دارد.

ترکمانه همچنین از مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت و مدیرعامل بنیاد احسان بوده است.

لازم به ذکر است که در کمتر از ۶ ماه سومین مدیرعامل جدید کیش ایر بعد از فرزانه شرفبافی معرفی شد تا مدیریت این شرکت که بهمن ماه ۹۹ تغییر کرده بود باز هم دستخوش تغییر شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21810
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.