• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جذب کارشناس پرستاری و بیهوشی در بیمارستان کیش

  • کد خبر : 21649
  • 15 فروردین 1400 - 21:39
جذب کارشناس پرستاری و بیهوشی در بیمارستان کیش

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اولویت بومیان و ساکنان، از طریق آزمون جذب، نیروی پرستار استخدام می کند.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره با هدف تکمیل کادر پرستاری این مرکز درمانی ، ساعت ۱۰صبح روز شنبه ۲۱ فروردین در سالن همایش شماره یک بیمارستان کیش آزمون جذب نیروی پرستاری و بیهوشی برگزار می کند که کارت ورود به جلسه قبل از شروع آزمون توزیع خواهد شد.

متقاضیان می توانند از امروز از امروز یکشنبه ۱۵ فروردین تا پنجشنبه ۱۹ فروردین برای نام نویسی به سایت بیمارستان کیش به آدرس kishhospitalfz.com مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم در قسمت خدمات الکترونیک _دعوت به همکاری ، در این آزمون شرکت کنند.

شرایط عمومی استخدام در این مجموعه،اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سلامت جسمانی و روانی،عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محکومیت جزایی،عدم ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی از سوی آراء مراجع قضایی و ذیصلاح اعلام شده است.داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند، همچنین گذراندن دوره خدمت یا داشتن کارت معافیت قانونی نیز الزامی است.

گفتنی است اصل مدرک تحصیلی مربوطه (پایان طرح – مدرک پرستاری و بیهوشی)اصل کارت ملی و شناسنامه واصل کارت پایان خدمت به همراه یک قطعه عکس۴×۳ مدارک مورد نیاز برای استخدام می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21649
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.