• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نیروی انتظامی؛ سرمایه بزرگ مردمی درکشور

  • کد خبر : 21641
  • 15 فروردین 1400 - 13:59
نیروی انتظامی؛ سرمایه بزرگ مردمی درکشور

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش در دیدار نوروزی با فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیروی انتظامی را یک سرمایه مردمی دانست و گفت: وجود نیروی های زحمت کش در ناجا یک برکت است.

به گزارش کیشوندنیوز، شیخ “یعقوب شمس” در دیدار نوروزی با سرهنگ “علی اصغر جمالی” فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش رضایتمندی مرزنشینان را از ارائه خدمت بی منت مرزبان مطرح و اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فرزندان مرزبان غیور و انقلابی را در کنار خودمان داریم.

وی گفت: همراهی و حمایت مرزبانان از صیادانان قانونمند، تأمین نظم و امنیت و برخورد با افراد متخلف خصوصاً در حوزه آب های سرزمینی یک افتخار بزرگ و مایه دلگرمی است.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش برخورد با قاچاقچیان را کاری ارزشمند برای حفظ سرمایه های ملی و حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: قطعاً با برخورد خوب مرزبانان با افراد خاطی رشد و شکوفایی در عرصه تولید و صید و صیادی قانونمند را مشاهده خواهیم کرد.

حضور بومیان در کنار مرزبانان یک افتخار است

سرهنگ “علی اصغر جمالی” فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک سال نو به بومیان حاضر در دفتر کار خود اظهار داشت: خدمت به مردم عزیز و حضور بومیان را در کنار فرزندان مرزبان خود یک افتخار می دانیم.

وی افزود: مرزبانان واقعی این سرزمین مرزنشینان هستند که با دیدار این عزیزان روحیه دوچندان و علاقه مضاعف برای خدمت و حمایت از آنان در وجود مرزبانان تقویت می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خدمت به مرزنشینان و صیادان آرامش خاص خود را دارد و خداوند را شاکریم که در لباس مقدس سربازی ولایت خادم این عزیزان هستیم.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تأکید کرد: برخورد با قاچاقچیان و صیادان غیر مجاز با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و صیادان قانونمند بیش از گذشته در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است و این روند خدمت جهادی را به توفیق دیدار مرزنشینان و بومیان تقویت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21641
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.