• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

خالی ماندن حدود ۷۰درصدی هتل‌های کیش/ انتقاد رئیس جامعه هتلداران از طرح ساماندهی خانه‌های شبانه

  • کد خبر : 21579
  • 02 فروردین 1400 - 19:41
خالی ماندن حدود ۷۰درصدی هتل‌های کیش/ انتقاد رئیس جامعه هتلداران از طرح ساماندهی خانه‌های شبانه

رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به بسته شدن سامانه فروش بلیط هواپیما از اواخر اسفند سال گذشته گفت: کمترین درصد اشغال هتل‌ها در کیش با ۳۱ درصد در شب گذشته به ثبت رسید.

به گزارش کیشوندنیوز، رئیس جامعه هتلداران کیش در رابطه با وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های جزیره عنوان کرد: از ۲۰ اسفند ۱۲ بازرس از طرف جامعه هتلداران برای بررسی پروتکل‌های بهداشتی کار خود را شروع کردند، این افراد علاوه بر نظارت کارشناسان بهداشتی مرکز توسعه سلامت جزیره کیش کار نظارت را به‌طور جدی پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: به شما این اطمینان را می‌دهم که در هتل‌های جزیره کیش همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و ان‌شالله هیچ مشکلی رخ نخواهد داد.

مسیح‌اله صفا که با صداوسیمای کیش گفتگو می‌کرد در رابطه با میزان افزایش قیمت هتل‌ها در نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: تعرفه‌ها تغییر کرده و افزایش یافته اما نه خیلی زیاد، با این حال تا امروز هیچ افزایش نرخی اعمال نشده و قیمت هتل‌ها از نرخ دی و بهمن نیز کمتر ارائه می‌شود و بعید می‌بینم که تا آخر نوروز قیمت بالاتر برود.

وی با اشاره به اینکه ضریب اشغال هتل‌های کیش در اسفند ۹۹ به میزان ۷۶ درصد بود گفت: در اسفند ماه ضریب اشغال به ۸۲درصد هم رسید اما در روزهای ۲۷ تا ۳۰ اسفند میانگین ضریب اشغال حدود ۳۱ درصد شده است.

رئیس جامعه هتلداران کیش دلیل کاهش ضریب اشغال هتل‌های کیش را بسته شدن سامانه فروش اینترنتی عنوان کرد و افزود: از ۲۲ اسفند تمام سایت‌های فروش بلیت هواپیما بسته شد و افت شدید مسافر همراه شد، فقط بلیت‌هایی که چارتر شده بودند، آن چیزی که برنامه‌ای بود نتوانستند بلیت خود را به روش برسانند و دلیل بسته شدن این سایت‌ها را نمی‌دانم.

صفا در ادامه به اقدام سازمان منطقه ازاد کیش مبنی بر ساماندهی خانه‌های شبانه در ایام نوروز اعتراض نشان داد و گفت: اطلاعیه‌ای آمد که کسانی که می‌خواهند خانه‌هایشان را اجاره بدهند در سامانه ثبت‌نام کنند، چه لزومی دارد شب عید وقتی ‌هتل‌ها خالی هستند و آن هم بدون هماهنگی با صنف جامعه هتلداران سامانه راه بیافتد؟

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۲۰۰ واحد غیرمجاز در کیش در حال فعالیت هستند ادامه داد: در ساختمانی که مردم ساکن هستند چرا خانه اجاره داده می‌شود؟ در حال حاضر ۵۰ هتل در جزیره کیش فعال هستند و ۶۱ هتل در حال ساخت وجود دارد، این اتفاق باعث کند شدن پیشرفت ساخت و ساز این هتل‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21579
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.