• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

افتتاح بازار میوه و تره بار مرکزی/ طیبی: قصد آسیب رساندن به بخش خصوصی را نداریم

  • کد خبر : 21569
  • 01 فروردین 1400 - 20:24
افتتاح بازار میوه و تره بار مرکزی/ طیبی: قصد آسیب رساندن به بخش خصوصی را نداریم

بازار میوه و تره بار جزیره کیش با حضور جمعی از مسئولین محلی افتتاح گردید.

به گزارش کیشوندنیوز ، عصر روز جمعه ۲۹ اسفند بازار میوه و تره بار جزیره کیش با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ، مدیرعامل سازمان عمران ، آب و خدمات کیش و جمعی از مسئولین محلی افتتاح گردید.

مدیرعامل سازمان عمران ، آب و خدمات کیش گفت : با همت و تلاش همکاران در شرکت عمران آب و خدمات و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش فاز اول بازار میوه و تره بار جزیره کیش ظرف مدت یک ماه راه اندازی شد که ان شاالله عیدی ناقابلی از طرف سازمان برای مردم و کیشوندان باشد .

ابوالفضل طیبی در خصوص فرایند قیمت گذاری ارزاق ارائه شده بیان کرد: در فرآیند قیمت‌گذاری ، کارگروهی با حضور نماینده تام‌الاختیار بازرگانی سازمان ، بازرسی سازمان ، نماینده شرکت عمران آب و خدمات و نماینده بهره‌بردار تشکیل شده و به صورت روزانه و هفته به هفته بازار میوه و تره بار را از لحاظ کیفیت و قیمت ارزیابی قرار داده و قیمت گذاری می کنند .

طیبی در ادامه افزود : نگاه ما به این مجموعه ، نگاه درآمدی نیست بلکه حمایت از مردم است و قصدی نداریم که به بخش خصوصی فعال در جزیره صدمه وارد کنیم ، هدف این است که با توجه به گرانی میوه در جهت تامین مایحتاج مردم قدم برداریم .

در پایان مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات گفت : فاز اول بازار در فضایی به مساحت ۱۵۰۰ متر با ۱۹ غرفه و سردخانه از امروز آماده ارائه خدمات به مردم است ، که ان شالله با بازسازی و نوسازی فاز دوم بازار بعد از عید ، مشکلاتی در خصوص گرانی و کمبود میوه و تره بار در جزیره نخواهیم داشت .

لازم به ذکر است که بازار میوه و تره بار جزیره کیش در فاز c مقابل پردیس بین الملل دانشگاه تهران ، ساختمان سابق شرکت عمران ، آب و خدمات قرار داد.

انتهای پیام/ ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21569
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.