• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خبر ایران اینترنشنال کذب و قدیمی است/ منتظر کرونای انگلیسی هستیم

  • کد خبر : 21555
  • 28 اسفند 1399 - 19:55
خبر ایران اینترنشنال کذب و قدیمی است/ منتظر کرونای انگلیسی هستیم

صبح امروز و در آستانه عید نوروز رسانه بیگانه ایران اینترنشنال با هدف تشویش اذهان عمومی خبری کذب و قدیمی را منتشر کرد که سخنگوی شورای سلامت کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این خبر را بشدت تکذیب کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر محمدرضا رضانیا با اشاره به انتشار شایعاتی در خصوص وضعیت بحرانی کیش، گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مصاحبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سخنگوی شورای سلامت کیش را تکذیب می‌کنم.
وی گفت: نکته قابل توجه این است که با ورود مسافران در ایام نوروز روبرو هستیم و جزیره کیش از نظر رنگ بندی‌ها تاکنون در رنگ زرد قرار گرفته است.
دکتر رضانیا افزود: نگرانی ما به خاطر شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در جزیره کیش است.
سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: این ویروس در بیش از ۲۸ استان کشور درحال کشور درحال چرخش است و قطعا می‌تواند وارد جزیره کیش هم شود.
دکتر رضانیا گفت: تنها راه مقابله رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است، عدم حضور در نقاط پر تردد و ازدحام نکردن در مکان‌های پرجمعیت است.
وی گفت: هم اکنون وضعیت جزیره کیش در رنگ بندی‌ها رنگ زرد است و بیماری را تحت کنترل داریم و چنانچه اتفاق خاصی رخ دهد و مجبور شویم محدودیتی لحاظ کنیم قطعا لحاظ می‌کنیم تا بتوانیم بیماری را مدیریت کنیم.
وی افزود: درخصوص کرونای جهش یافته ما مجموع مثبت‌های قبلی خود را که در طی ۱۰ روز گذشته برای بانک ژنی به آزمایشگاه بندرعباس ارسال کردیم و بعد از مشخص شدن نتایج، اعلام خواهد شد.
دکتر رضانیا گفت: روند بیماری نشان دهنده این است که این بیماری در جزیره کیش در چرخش است و منتظر دریافت نتایج از سوی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس هستیم.

لازم به ذکر است که طبق اعلام بیمارستان کیش هم اکنون سه نفر در این بیمارستان بستری هستند که حال هر سه مساعد می باشد./ خبرگزاری صداوسیما کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21555
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.