• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

سطح مدیریت کیش را اینقدر پایین نیاورید/ مدیری که چهارشنبه برود و دوشنبه برگردد را نمی‌خواهیم

  • کد خبر : 21427
  • 16 اسفند 1399 - 10:31
سطح مدیریت کیش را اینقدر پایین نیاورید/ مدیری که چهارشنبه برود و دوشنبه برگردد را نمی‌خواهیم

امام جمعه کیش گفت: سطح مدیریت کیش را اینقدر پایین نیاورید، زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش معاون رئیس جمهور بو، هشدار می‌دهم مدیری را انتخاب نکنید که بعداً باعث گرفتاری شود.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی عنوان کرد: سعی کنیم گناه نکنیم، ترک گناه راحت‌تر از تقاضای توبه است و معلوم نیست که اصلاً توفیق توبه پیدا کنیم.

وی با تبریک فرا رسیدن مبعث رسول گرامی اسلام افزد: بعثت پیامبر(ص)، بزرگترین واقعه دینی و الهی و آغاز رسالت آخرین پیامبر و شروع دعوت به آخرین دین الهی است، در روز بعثت آیات اولیه قرآن در غار حرا بر قلب پیامبر نازل شد.

امام جمعه کیش در ادامه به موضوع تغییر ناگاهانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پرداخت و گفت: قصد داشتم در این رابطه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید مطالبی بگویم، احساس کردم در آن جلسه مخاطب حرف من حضور ندارد، بهترین جایی که می‌شود مسائل را بیان کرد همین خطبه‌هاست که انشاله به گوش مخاطبان اصلی برسد، در کنار آن نیز بنا شد این بحث تغییر مدیریت در قالب نامه مفصل محضر ریاست جمهوری بنویسم و ارسال کنم و ان‌شالله در اولین فرصت این کار را خواهم کرد.

وی افزود: این تغییر نباید هیچ خللی در روند کاری مسئولین ایجاد کند و باید محکم کارشان را دنبال کنند، هیچ پروژه‌ای نباید تعلیق شود اینها سرمایه مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد: هیئت مدیره محترم و سرپرست سازمان وظیفه سنگینی دارند و باید کار را مدیریت کنند، مسئولان محترم کیش از همین امروز تا هر وقت که برای جزیره مدیرعاملی مشخص می‌شود نباید جزیره را ترک کنند و سفرهای غیر ضروری را لغو کنند.

وی بیان داشت: معتقدیم تغییر حق یک مدیر است، اما این تغییرات باید در یک چهارچوب و ضابطه خاص باشد، احساس می‌شود این تغییر و تغییر قبلی در چهارچوب خاص خودش نبود، باید دلایل محکم و توجیه پذیر باشد،  ابروی افراد حفظ شود، همه معتقدند در بدترین زمان ممکن تغییر اتفاق افتاده است.

خطیب نماز جمعه کیش اظهار داشت: مدتی قبل نیز در درون سازمان، تغییراتی در مدیران میانی انجام شد که این تغییرات هم مناسب نبود.

وی یکی مهمترین پیامدهای منفی چنین تغییراتی را خروج سرمایه از کیش دانست و تأکید کرد: این تغییر تن سرمایه‌داران را لرزاند،  باعث تردید دیگر سرمایه‌داران و منجر به کندی و توقف برخی از پروژه‌ها می‌شود.

حسن زاده گفت: هیچ مشورتی با مسئولان منطقه برای انجام این تغییر نشده است، مگر ما امین نظام اسلامی در کیش نیستیم و نباید نظر ما را می‌گرفتید؟ ما و مردم به‌شدت از این تغییر ناراحتیم، خسارتی به کیش وارد شد و باید کسانی که این خسارت را وارد کردند جبران کنند.

وی افزود: الأن وقت تعیین مدیر جدید است، هشدار می‌دهم مدیری را انتخاب نکنید که بعداً باعث گرفتاری شود.

امام جمعه کیش در ادامه برخی شاخصه‌های یک مدیر موفق در کیش را بیان کرد و افزود: مدیر منطقه آزاد کیش باید سابقه مدیریتی کلان داشته باشد، اقتصاد را بفهمد، باید کاربلد، انقلابی، متعهد و آشنا به زبان سرمایه‌داران باشد، به مسائل ارزش‌های اسلامی اعتقاد داشته باشد، اگر بخواهید دوباره کسی را انتخاب کنید که با این معیارها مطابق نباشد، مردم کیش دست رد به چنین مدیری خواهد زد.

وی ادامه داد: سطح مدیریت کیش را اینقدر پایین نیاورید، زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش معاون رئیس جمهور بود.

حسن زاده افزود: مدیران سابق گفتند که تا پنج سال بودجه جزیره را تأمین کردیم، باید مدیر جدید حافظ سرمایه کیش باشد، مدیری که آمد حق ندارد کوچکترین خطایی در سرمایه کیش ایجاد کند، مدیر باید مستمر در منطقه باشد و مدیری که چهارشنبه برود و دوشنبه برگردد را نمی‌خواهیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز درختکاری اظهار داشت: بیش از ۶۰‌هزار نفر نخل در کیش داریم، هر سال به یک بهانه ثمره نخل‌ها را می‌زنند، باید در حفظ و بارور کردن این درختان تلاش کرد و اجازه دهید که حداقل قشر مستضعف و کارگر از ثمر آنها برخوردار شوند.

خطیب نماز جمعه کیش عنوان کرد: برای این منظور پیشنهاد می‌شود مرکز تحقیقات درخت و گل و گیاه و پردیس دانشکده کشاورزی در کیش تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21427
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.