• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح “رعد” کیش

  • کد خبر : 21380
  • 11 اسفند 1399 - 13:43
کشف یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح “رعد” کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۳ فروند لنج حامل یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح رعد در آب های حوزه استحفاظی جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا”طرح رعد”، نیروهای پایگاه دریابانی کیش، حین کنترل نوار مرزی به ۳ فروند لنج تجاری که در حال ورود به آب های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی و بازرسی از شناورها توسط مأموران دریابانی مشخص شد، لنج ها، کالای قاچاق را از کشور‌های همسایه بارگیری کرده و درحال حرکت به سوی بنادر همجوار بودند که در حوزه استحفاظی کیش از سوی مأموران پایگاه دریابانی شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی کیش ادامه داد: ۱۹نفر از خدمه این لنج‌ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جمالی با اشاره به کشف۴۰ قلم کالای قاچاق در این شناور ها بیان داشت: کالاهای کشف شده شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه، لوازم یدکی خودرو، مواد خوراکی و …. بوده که کارشناسان ارزش ریالی آنان را یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵فروند شناور حامل کالای مظنون به قاچاق به ارزش ریالی ۴ هزار میلیارد ریال توقیف و ۸۷ قاچاقچی نیز دستگیر که جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مراجع قضائی اعزام شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21380
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.