• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

واردات خودروی مناطق آزاد به کشور انجام می‌شود

  • کد خبر : 21288
  • 03 اسفند 1399 - 22:59
واردات خودروی مناطق آزاد به کشور انجام می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: امکان ورود خودروهای خارجی از مناطق آزاد فراهم شده است که در این زمینه درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی برای دولت حاصل می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در تشریح نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: در چند روز اخیر کمیسیون تلفیق به بررسی اصلاحیه بودجه دولت پرداخته است در مجلس تلاش می‌شود بودجه تا پایان سال به دولت ابلاغ شود.

وی افزود: نظر دولت در زمینه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی، دارو و نهاده‌های دامی تامین شده است البته بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰، کمیته نظارتی متشکل از رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی، وزرای اقتصاد و دارایی، صمت و کشاورزی باید بر نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی و دارو نظارت داشته باشد و گزارش آن به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ افزود: امروز موادی از لایحه مانند افزایش حقوق دولتی معادن از ۸ هزار میلیارد تومان به ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوب شد.

زارعی افزود: امکان ورود خودروهای خارجی از مناطق آزاد، فراهم شده است که در این زمینه درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی برای دولت حاصل می‌شود همچنین جهت تأمین گاز مصرفی صنایع و حمایت از تولید میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد دولت تعدیل یافته است./ مهر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21288
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.