• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کسب مدال برنز المپیاد شیمی کشوری توسط دانش آموز کیش

  • کد خبر : 20942
  • 30 دی 1399 - 20:46
کسب مدال برنز المپیاد شیمی کشوری توسط دانش آموز کیش

بنیامین بهرامی دانش آموز پایه یازدهم مدرسه الغدیر جزیره کیش موفق شد مدال برنز المپیاد کشوری شیمی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش کیشوندنیوز، ایرج بیت اللهی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه فرهنگی استان، گفت: بنیامین بهرامی دانش آموز پایه یازدهم جزیره کیش موفق شد مدال برنز المپیاد کشوری شیمی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در مرحله اول این المپیاد علمی بیش از یک هزار و ۵۶۰ دانش آموز استان هرمزگان در دوازده رشته ریاضی، زیست شناسی، شیمی ، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، علوم زمین، کامپیوتر، نجوم، سلولهای بنیادین و جغرافیا شرکت کرده بودند.

بیت اللهی ادامه داد: پس از اتمام رقابت مرحله دوم، سه نفر از دانش آموزان پایه یازدهم هرمزگانی در رشته های شیمی و علوم زمین و تفکر و کارآفرینی استان هرمزگان توانستند به اردوی نهائی این مسابقات راه پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان استان هرمزگان خاطر نشان کرد: دانش آموز فاطمه چملی نژاد موفق شد اولین مدال المپیاد استان را در رشته تفکر وکارآفرینی با رتبه دوم بدست آورد و دانش آموز مهرانا عسکری نیز موفق به کسب مدال برنز در المپیاد علوم زمین شده بود.

بیت اللهی ادامه داد: سومین مدال المپیاد این دوره توسط بنیامین بهرامی از آموزش و پرورش منطقه کیش بدست امد که وی موفق شد مدال برنز المپیاد کشوری شیمی را از آن خود کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20942
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.